Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1282679
GreenTurtle skrev:
Perra83 skrev:Om du långtrycker på paus/play knappen?
Som redan sagts, ja det har jag testat men det funkar inte.

Ingen som vet vad Volvos korrekta väg för att fixa detta är?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag tror inte det finns någon annan väg en den jag nämnde faktiskt. Du får ringa Volvo och fråga


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1282680
stevvee skrev:
GreenTurtle skrev:
Perra83 skrev:Om du långtrycker på paus/play knappen?
Som redan sagts, ja det har jag testat men det funkar inte.

Ingen som vet vad Volvos korrekta väg för att fixa detta är?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag tror inte det finns någon annan väg en den jag nämnde faktiskt. Du får ringa Volvo och fråga


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du menar "dra ner volymen till noll"? Nej det funkar inte...


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1282822
Har gjort lite fler efterforskningar idag och kan konstatera att det är Spotify som "spökar".
Har jag radion igång och pausar, startar upp bilen så förblir radion tyst.
Om jag däremot gör lika procedur med Spotify, så startar Spotify varje gång jag startar bilen.
Får hoppas på en fix till Spotify applikationen med andra ord


/ Tapatalked
#1283235
Ilduce77 skrev:Jag hade en förhoppning att man kunde köra podar genom Spotify, eftersom de inte får till det med TuneIn.. Men icke...

Mina förhoppningar grusades.. Bild
Skall gå via tuneln om du skapar konto och lägger poddarna som favoriter på en dator (och kanske telefon)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1283264
stevvee skrev: tis 27 nov 2018, 19:47
Ilduce77 skrev:Jag hade en förhoppning att man kunde köra podar genom Spotify, eftersom de inte får till det med TuneIn.. Men icke...

Mina förhoppningar grusades.. Bild
Skall gå via tuneln om du skapar konto och lägger poddarna som favoriter på en dator (och kanske telefon)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Är du säker på det?

Jag har nämligen gjort så på min mobil, men det är bara radiokanelerna jag lagt som favorit, som dyker upp i sensus i bilen. Inte poddarna.

Har du fått det att funka?
#1283283
Ilduce77 skrev: tis 27 nov 2018, 23:19 Som lök på laxen, så funkar inga av Sveriges radios kanaler på TuneIn... 😡

Slutade funka för ett tag sedan.. Hur är det hos er andra?
Min funkade inte vid 18:30. Vid 19:10 funkade det igen.
#1283346
Ilduce77 skrev: tis 27 nov 2018, 21:30
stevvee skrev: tis 27 nov 2018, 19:47
Ilduce77 skrev:Jag hade en förhoppning att man kunde köra podar genom Spotify, eftersom de inte får till det med TuneIn.. Men icke...

Mina förhoppningar grusades.. Bild
Skall gå via tuneln om du skapar konto och lägger poddarna som favoriter på en dator (och kanske telefon)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Är du säker på det?

Jag har nämligen gjort så på min mobil, men det är bara radiokanelerna jag lagt som favorit, som dyker upp i sensus i bilen. Inte poddarna.

Har du fått det att funka?
har inte kikat eller använt funktionen sen i våras men då gick det alldeles utmärkt att göra det. Har dock ej provat via telefon utan enbart på dator. Skall kika nästa gång jag åker om det fortfarande fungerar !

Jag uppskattar svaren. Försöker planera […]

Nytt rekord i väntetid (i alla fall p&ar[…]

Volvo v70 med märkligt elfel.

Hej! Pillade lite med flottören till tanken […]

Är ovanligt med ljudmatta i 17" men det […]