Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1283355
Ilduce77 skrev: tis 27 nov 2018, 21:30
stevvee skrev: tis 27 nov 2018, 19:47
Ilduce77 skrev:Jag hade en förhoppning att man kunde köra podar genom Spotify, eftersom de inte får till det med TuneIn.. Men icke...

Mina förhoppningar grusades.. Bild
Skall gå via tuneln om du skapar konto och lägger poddarna som favoriter på en dator (och kanske telefon)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Är du säker på det?

Jag har nämligen gjort så på min mobil, men det är bara radiokanelerna jag lagt som favorit, som dyker upp i sensus i bilen. Inte poddarna.

Har du fått det att funka?
Jag kunde inte hålla mig så sprang ner och kikade och det fanns inte längre kvar. :O Jäkla uppdateringar att försämra :(
#1283425
Har du alltså fått poddar i TuneIn att fungera i sensus i bilen tidigare?

Vilka poddar har du i så fall lyckats med?

Jag har aldrig fått det att funka.. 🤔

Jag har försökt med P3 dokumentär, vi bilägare, spår, 99 podden, snedtänkt, vetenskaps radion mfl.

Ingen av dessa har dykt upp i sensus efter jag lagt till dem på min inloggning i mobilen.. 😡
#1283448
Ilduce77 skrev:Har du alltså fått poddar i TuneIn att fungera i sensus i bilen tidigare?

Vilka poddar har du i så fall lyckats med?

Jag har aldrig fått det att funka.. Bild

Jag har försökt med P3 dokumentär, vi bilägare, spår, 99 podden, snedtänkt, vetenskaps radion mfl.

Ingen av dessa har dykt upp i sensus efter jag lagt till dem på min inloggning i mobilen.. Bild
Lyssnat på bla F1 podden och en golfpodd i våras när jag hämtade bilen sen har jag ej använt det. Kör mest Spotify nu.

Känns som sensus stryper vissa funktioner för att tvinga in en i den där skiten CarPlay


Skickat från min iPhone med Tapatalk

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]

Däckslitage insidan.

Hjulinställning är enda utvägen.

Precis. Finns en story om att pressen stod på[…]

Embrace the freedom of casual encounters on the be[…]