Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Frazze1
#1259624
Plötsligt slutade Spotify-appen i vår XC60 my19 fungera. Det verkade som att appen inte hade kontakt med Spotify's servrar, stod bara och buffrade, eller rapporterade nätverksfel. Men bilen har kontakt med omvärlden, alla andra appar funkar, både via personligt sim och wifi.

Testade att ta bort Spotify-appen för att installera om den, men det resulterade bara i att jag inte kan få in den igen - nedladdningen kommer aldrig igång, och installationen misslyckas. Testade också att avinstallera en annan app, Yelp, samma fel när jag försöker installera om den.

Testade att fabriksåterställa hela Sensus-enheten, men det hjälpte inte.

Fler förslag eller tankar?
Senast redigerad av 1 Frazze1, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av chezENGH
#1259627
Frazze1 skrev: Testade att fabriksåterställa hela Sensus-enheten, men det hjälpte inte.

Fler förslag eller tankar?
Fungere VOC eller andre online-tjenester fra Sensus? Har du sjekket internettforbindelsen, ev. byttet til en annen (fra on-Board SIM til Wi-Fi eller mobil via Bluetooth?


XC60 R Design T8
Kråkerøy, Norge
Forbruk: http://bit.ly/2C2gQ9n
av Frazze1
#1259631
Ja, andra appar (wiki, Google..) funkar som de ska, både via onboard SIM och Wi-Fi. Det är lixom det som är det knepiga.
av Kingcool
#1259762
Frazze1 skrev:Plötsligt slutade Spotify-appen i vår XC60 my19 fungera. Det verkade som att appen inte hade kontakt med Spotify's servrar, stod bara och buffrade, eller rapporterade nätverksfel. Men bilen har kontakt med omvärlden, alla andra appar funkar, både via personligt sim och wifi.

Testade att ta bort Spotify-appen för att installera om den, men det resulterade bara i att jag inte kan få in den igen - nedladdningen kommer aldrig igång, och installationen misslyckas. Testade också att avinstallera en annan app, Yelp, samma fel när jag försöker installera om den.

Testade att fabriksåterställa hela Sensus-enheten, men det hjälpte inte.

Fler förslag eller tankar?
Min gör så ibland också, då trycker jag bara på radio och tbk till Spotify så funkar det direkt :)
av N1klas
#1259911
Har en XC60 MY19 där TuneIn inte finns med i applikationskatalogen... tydligen är detta en bugg i just MY19 enl. handlaren.. Någon som har TuneIn tillgänglig i sin MY19?

Monterade in en CarPlay box i bilen. Känns[…]

Dörrlås V-fram

Jo, det var ett kabelbrott. Den klassiska grö[…]

Hej, jag letar efter en lämplig bil till fami[…]

har du provat göra rent sensorn i LMM? an[…]