Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mf135
#1260138
Jag har det men kompisen med lev 2 dagar tidigare har det inte. Volvo har nästan nollkoll på orsaken officiellt men vet nog. Det kommer nya uppdateringar så ofta att åf hänger inte med. Min har appikoner nederst medan en som skulle levereras i fredags (om dom fått rätt sw) har dom längs vänster kant. Inget vidare för en 500kkr bil!!
Användarvisningsbild
av Derank
#1260139
Är inte uppdateringarna ota numera då? Om inte blir det nog värdigt svårt för åf att hänga med.
av mf135
#1260146
Min tog 3tim på plats men det kommer kanske i luften också. Hur som helst svårt för åf. Min täta nyckel la av i helgen (funka ungefär 5 ggr från ny). Får vänta en månad för den ende som kunde nycklar är på sem. Orimligt att inte ha backupresurs för något så viktigt som nycklar.
av nilsgunnar
#1260171
Var problem med senaste uppdateringen av TuneIn så den drogs tillbaka. Redan nedladdad fortsätter att fungera men går inte att ladda ner på nytt. Bör vara tillbaka inom någon/några veckor.
Användarvisningsbild
av MisterMister
#1260602
Tycker Spotify-appen är riktigt usel i min nya XC60. Ofta ansluter den så länge att man hinner komma fram till resmålet innan musiken kommer igång, kanske 10-15 minuter. När man sen ska hem igen lyckas den kanske ansluta, men då har den glömt vad jag lyssnade på och det står "Välkommen till Spotify". Då får man söka på nytt, vilket är nog så knepigt när man ska hålla koll på vägen plus att den sega skärmen bara reagerar varannan gång man trycker på nåt. Saknar min gamla V60 där man använde telefonen, eller går det med XC60 också?

I dag och i dag men v70 D5 2010'an har ståt[…]

Köpråd V60 etanol

@AnnaHelena , Både och, har den fått […]

Bruten fjäder framvagn

Vanligt med brusten vänster fjäder p&ari[…]

Vindrutetorkarmotor

Jag har vdb länken förut, men här[…]