Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Larsov
#1259029
1. Jeg prøver å laste inn ny oppdatering for Spotify og kommer til 43 % hvor den stopper. Den laster ned 100 %, men innstallasjonen stopper på 43 %. Dette har skjedd flere ganger nå.

2. DAB radioen kommer ikke på med siste kanal som ble lyttet til. Nå ser det ut som den alltid begynner med en dedikert kanal.

3. VOC sier at "Deling av data ikke aktivert" så jeg får ikke kontakt med bilen. Har sjekket i Innstillinger og system og alt står riktig.

Flere som har opplevd dette?
Användarvisningsbild
av chezENGH
#1259030
Larsov skrev:1. Jeg prøver å laste inn ny oppdatering for Spotify og kommer til 43 % hvor den stopper. Den laster ned 100 %, men innstallasjonen stopper på 43 %. Dette har skjedd flere ganger nå.

2. DAB radioen kommer ikke på med siste kanal som ble lyttet til. Nå ser det ut som den alltid begynner med en dedikert kanal.

3. VOC sier at "Deling av data ikke aktivert" så jeg får ikke kontakt med bilen. Har sjekket i Innstillinger og system og alt står riktig.

Flere som har opplevd dette?
Spotify-feilen er velkjent, også hos Volvo Norge/Sverige. Stopper på 43%, men la den stå så kommer den etterhvert. Jeg endte opp med å slå av bilen, låse og forlate den med nøkkel i lomma, Komme tilbake og den dro fortsatt på 43%.
Erfarte at den kom etterhvert.

VOC og deling krever noen flagg satt i Innstillknger, men det har du sjekket?
Hva med å fjerne hakene fra flere av innstillingene, og så sette de på nytt neste gang du bruker bilen? Noen ganger henger det seg: kjent IT -fenomen.


XC60 R Design T8
Kråkerøy, Norge
Forbruk: http://bit.ly/2C2gQ9n
Användarvisningsbild
av Frode60
#1259031
Larsov skrev: ons 11 jul 2018, 11:06 1. Jeg prøver å laste inn ny oppdatering for Spotify og kommer til 43 % hvor den stopper. Den laster ned 100 %, men innstallasjonen stopper på 43 %. Dette har skjedd flere ganger nå.

2. DAB radioen kommer ikke på med siste kanal som ble lyttet til. Nå ser det ut som den alltid begynner med en dedikert kanal.

3. VOC sier at "Deling av data ikke aktivert" så jeg får ikke kontakt med bilen. Har sjekket i Innstillinger og system og alt står riktig.

Flere som har opplevd dette?
Hei,

Jeg hadde også samme problem med Spotify installasjonen, det jeg gjorde var å spille Spotify via Iphone (Bluetooth) så gikk installasjonen mye raskere. Virker som bil systemet trenger mye ressurser når skal oppdatere Spotify osv.
Dette hjelpte meg på min Xc60 T8 :)
Köpråd V60 etanol

Är de inte bytta så välj annat exe[…]

Nytt avgasrör B234F

Behövde inte dom grejerna som var slut p&arin[…]

Jeg opplever at jeg kan se ting når jeg rygg[…]

Hej Har en v70 från 2001 och har fått[…]