Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1253520
Var till Volvo igår och såg att T8:an med mitt reg.nr som jag precis fått besked om var bursting blue istället för osmium grey som jag beställt. Hur kan detta vara möjligt!? Misstänker starkt att de gjort fel, den var även pimpad med 22-tummare, BW-ljud och ventilerat helläderklädsel. Ska upp och prata med dem imorgon, men hur ska jag hantera detta OM de har gjort fel? Jag vill inte ha en bil i bursting blue med skärmbreddare, men samtidigt inte vänta ett halvår till på en ny bil.
#1253528
Synd att det var just blå som den blev.. Annars hade de ju fått bjuda på all extra utrustning och då kan det ju vara värt att få en annan färg. Om det nu är utrustning som man uppskattar. Låter som att där är utrustning för närmre 70.000 på denna bilen.

Men blå bil är i alla fall jag inte så förtjust i..
#1253577
Haha helt galet om de lyckats beställa en bil så annorlunda än din. :D Troligen och förhoppningsvis för din del så är det som sagt någon annans bil. :)

Det är vanligt att en gammal turbo fuktar p&a[…]

Ju mer jag läser här på forumet om[…]

Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]