Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av betterlead
#1251271
Bad min säljare igår att få titta i skuffen på min bil för att se om det finns en subwoofer där, som på tidigare T8:or. Men nix, fanns ingen. Det går inte heller att utläsa i någon dokumentation om den är utrustad med en. Tänkte att de ev flyttat på den. Liten oro finns hos mig, för att de strippat bilen från den också.

I övrigt har stackarn stått på Bilias P-plats i nästan tre veckor och samlat fågelskit under den brännheta solen. Hoppas den inte får ireparabla lackskador...
av fragge
#1251294
betterlead skrev:Bad min säljare igår att få titta i skuffen på min bil för att se om det finns en subwoofer där, som på tidigare T8:or. Men nix, fanns ingen
Det står i konfiguratorn att subwoofer är standard på T8 MY19
Användarvisningsbild
av betterlead
#1251314
Jag har letat och letat, men finner inte något om subwoofern. Var exakt klickar du för att se det?
av fragge
#1251319
betterlead skrev:Jag har letat och letat, men finner inte något om subwoofern. Var exakt klickar du för att se det?
På info knappen på Momentum utrustningsnivån, längs ner står vad som ingår i T8 som standard. Utrustningen i Momentum ingår sedan även i Inscription och R-design.
Användarvisningsbild
av betterlead
#1251354
Ahaaa! Jag gick ju direkt på R-design! Oki doki. Tack Fragge.
av Jola054
#1258157
Nu har ju 2019 börjat levererats, är det någon som fått mer info om nyheter T8 2019 vs 2018
Användarvisningsbild
av Snowie
#1274438
thomasDu skrev:Beställt min T8 MY19 den 9 okt.
Fått bekräftat 70L tank, och inte den mindre 50L.
Stämmer bra, det är 70L på den.
Gör ont att tanka ;)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av guinness
#1274607
thomasDu skrev:Beställt min T8 MY19 den 9 okt.
Fått bekräftat 70L tank, och inte den mindre 50L.
Vad fick du för beräknad leverans ?
Jag beställer min T8 på Måndag :-D
av thomasDu
#1274649
Hej,

Slutet av mars/början april 2019, enligt försäljaren.
Men att det ska gå att se i "Min Volvo" om 1-2v mer exakt.

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]