Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av stevvee
#1263773
NeoStorm skrev:Låter ju iaf positivt! Grattis till ett läckert bilköp! Vilken färg blev det?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack. Hur ser din spec ut ?
Det fick bli solid svart, hade velat haft solid röd för att matcha V90n men nej verkar ju inte finnas längre.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av NeoStorm
#1263774
NeoStorm skrev:V60 T8 R-Design
Ice White

Lastpaket
Teknikpaket
Dragkrok Halvautomatisk
Aluhjul 5t-ek DC19
Park Assist Pilot
SensusCon Harman Kardonn
Mörkt tonade rutor
Dubbla/Dubbla integrerade slutrör

Sen är det mycket som redan är standard på T8 R-Design, Panoramaglastak, Klimatpaket VOC mm.

Handlarna fick in de i systemet under slutet på veckan och beställningen las i fredags så jag borde iallafall ligga hyfsat till i produktionskön när produktionen väl drar igång.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av stevvee
#1263884
NeoStorm skrev: tis 07 aug 2018, 22:22
NeoStorm skrev:V60 T8 R-Design
Ice White

Lastpaket
Teknikpaket
Dragkrok Halvautomatisk
Aluhjul 5t-ek DC19
Park Assist Pilot
SensusCon Harman Kardonn
Mörkt tonade rutor
Dubbla/Dubbla integrerade slutrör

Sen är det mycket som redan är standard på T8 R-Design, Panoramaglastak, Klimatpaket VOC mm.

Handlarna fick in de i systemet under slutet på veckan och beställningen las i fredags så jag borde iallafall ligga hyfsat till i produktionskön när produktionen väl drar igång.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Dom där 19" är riktigt fina, fick peta bort någonting och det var tyvärr dom som fick ryka :(
av stevvee
#1265106
NeoStorm skrev: mån 06 aug 2018, 20:03
stevvee skrev:
XC90_Executive skrev: mån 06 aug 2018, 14:05 Bra val! BildHur lång leveranstid blev det på T8?
Väntar fortfarande på exakt datum men ca mars/april. :-o
När las beställningen? Min beställdes i Juni och då talades det om leverans i Januari, men jag har inte heller fått någon leveransvecka än. Så jag befarar att det blir senare än så.



Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nu fick jag iallafall min bil upplagd på min volvo så jag kan följa men fortfarande inget levdatum
av NeoStorm
#1265397
NeoStorm skrev:V60 T8 R-Design
Ice White

Lastpaket
Teknikpaket
Dragkrok Halvautomatisk
Aluhjul 5t-ek DC19
Park Assist Pilot
Växelpaddlar
SensusCon Harman Kardonn
Mörkt tonade rutor
Dubbla/Dubbla integrerade slutrör

Sen är det mycket som redan är standard på T8 R-Design, Panoramaglastak, Klimatpaket VOC mm.

Handlarna fick in de i systemet under slutet på veckan och beställningen las i fredags så jag borde iallafall ligga hyfsat till i produktionskön när produktionen väl drar igång.
Nu fick jag leveransvecka 1, 2019. Men säljaren tror att jag kommer få den innan årsskiftet, Volvo brukar tydligen vilja få ut så många som möjligt innan årsskiftet för att jaga marknadsandelar för året.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av stevvee
#1265398
NeoStorm skrev:
NeoStorm skrev:V60 T8 R-Design
Ice White

Lastpaket
Teknikpaket
Dragkrok Halvautomatisk
Aluhjul 5t-ek DC19
Park Assist Pilot
Växelpaddlar
SensusCon Harman Kardonn
Mörkt tonade rutor
Dubbla/Dubbla integrerade slutrör

Sen är det mycket som redan är standard på T8 R-Design, Panoramaglastak, Klimatpaket VOC mm.

Handlarna fick in de i systemet under slutet på veckan och beställningen las i fredags så jag borde iallafall ligga hyfsat till i produktionskön när produktionen väl drar igång.
Nu fick jag leveransvecka 1, 2019. Men säljaren tror att jag kommer få den innan årsskiftet, Volvo brukar tydligen vilja få ut så många som möjligt innan årsskiftet för att jaga marknadsandelar för året.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Snyggt ! Håller tummarna


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av ThomasT
#1266230
Jag sitter och filar på nya tjänstepulkan...

Så här ser det ut nu:

V60 D3 Aut
Ice vit
Momentum edition
Teknikpaket
Klimatpaket VOC
Läder sport Charcoal
Parkeringssensor fram/bak
Harman Kardon

Några kommentarer?

Tyvärr noll pengar över till något annat utseende än helt standard... men man kan inte få allt här in världen...

.
Användarvisningsbild
av ThomasT
#1266245
UnleashFusion skrev:Hur tycker du själv med BLIS? är det något du klarar utan/med?
Jag har BLIS/CTA idag och BLIS kan jag verkligen vara utan, CTA kommer jag sakna men inget jag måste ha.

.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 313
Nytt avgasrör B234F

745-an har rullat uppskattningsvis drygt 50000 mil[…]

Torkarblad till strålkastarna verkar ha utg&[…]

Motortvätt, vad tänka på?

Vill slänga in en varning, en ballast till […]

Enda man behöver vara försiktig med &aum[…]