Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1315473
Jansson44 skrev: ons 08 maj 2019, 14:22 Blir det för mörkt i baksätet med svart innertak och mörktonade rutor? Eller låter det värre än vad det är. Har nämligen beställt det, men hinner fortfarande ändra till Beige, osäker!
Vi har det så i Q5:an men tycker det inte är så farligt.
Var en lagerbil så kunde välja setup själv.
av stevvee
#1315482
Jansson44 skrev:Blir det för mörkt i baksätet med svart innertak och mörktonade rutor? Eller låter det värre än vad det är. Har nämligen beställt det, men hinner fortfarande ändra till Beige, osäker!
Beror helt på vad du själv upplever.
Användarvisningsbild
av Perra83
#1315492
Tona rutorna i så fall i efterhand. Du kan ha lite ljusare toning på bakrutorna och mörkare för bagagets sidorutor.
Jag tonade i efterhand och tog nästan det mörkaste dom hade och är riktigt nöjd. Har givetvis mörkt innertak.
Volvos toning tycker jag är för ljus.
av Bjornagain
#1315711
Jag har beställt en svart bil med svarta fälgar.
Samt svart innertak(första rutan jag kryssar i), svart skinnklädsel och tonade rutor...

Färgglatt 😂
av stevvee
#1315716
Bjornagain skrev:Jag har beställt en svart bil med svarta fälgar.
Samt svart innertak(första rutan jag kryssar i), svart skinnklädsel och tonade rutor...

Färgglatt Bild
Välkommen till klubben BildBild
av stevvee
#1315835
Erlen skrev:Någon som vet om man kan eftermontera 360-kamera eller blis på T8?
Allt går men till vilken kostnad! Troligtvis skitdyrt
av Keios
#1315840
En rolig iakttagelse. Fåglar verkan inte uppfatta då man kommer smygkörande med el. Flertalet gånger som man nu nästan klipps en duva eller annat fjäderfä.
av jaronsso
#1316248
Beställt idag.
V60 D3 Momentum advanced SE II, med läderpaket, drag, tonade rutor, o lite annat smått.
Har 7,5 basbelopp men med ramavtal på 11% rabatt.

Lev v37 är det sagt. Hade hoppats på tidigare än så men sommarn och semester gör sitt kanske. Byggs i Torslanda som stänger i sommar.
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 313

Kina

Okej tack ska undersöka detta vidare

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]

Vågar jag köra?

Kan va flera saker men abs givare eller hjullager […]