Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av NeoStorm
#1285380
sx3000 skrev:
NeoStorm skrev: För min gäller:
V60 T8 R-design, Beställd vecka 27, leverans vecka 11
Hmm, då undrar man vad du lagt till som drar ut på tiden? Eller kör dom olika kulörerna i serier? Vi kan väl komplettera med kulör så kanske det ger en bättre hint om hur slotfördelningen ser ut eftersom det nte bara verkar ha att göra med när man beställde..

Eller är det så att olika handlare har bokat upp X-antal slots så snart dom vart tillgängliga som dom tilldelar sina kunder som beställer vartefter för att slutligen ta hem resterande och sälja från lager med kort leveranstid? (ren spukulation). Jag beställde min från BraBil i Upplands Väsby.

V60 T8 R-design, Osmium grey, Beställd vecka 37, leverans vecka 7
Min är vit och inget direkt konstigt i specen.

Jag förstår inte heller varför min leveranstid dragit iväg, och får inget bra svar från ÅF heller. Beställningen gjordes dessutom dagen efter att orderböckerna öppnade. Leveranstiden var från början vecka 52, sen har den flyttats fram flera gånger.

ÅF har dock lovar att lösa en lånebil till mig från vecka 52 och fram till att min bil levererats.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av stevvee
#1285747
Mackan_GBG skrev:Någon som har info på när R-design kommer till hallarna så man kan klämma och känna?
Finns en R-design V60 på Upplands motor i Uppsala. Så bör finnas på fler ställen nu


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1285879
Suunto skrev: tis 11 dec 2018, 21:37 Har idag hämtat ut min V60 T5 R-Design
Sååååååå Nöjd!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Var är bilden på den? :-)
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 313

Ok, styrenheten är det samma sak som det som […]

Har fått hem olja till ett oljebyte, samt e[…]

Efter många år på utflykt mellan[…]

Ny tråd här: https://www.jagrullar.se/[…]