Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Monnier
#1348779
Lockis skrev:
Ahh jag har också V.2 som leverans, min byggs i Gent. Så min kommer nog bli byggd lite före din då dem ska vara hos handlaren samma tid.
Hoppas din anländer till handlaren i mellandagarna, själv tänkte jag nog avvakta med att hämta ut tills i Januari oavsett, men det är för min förmånsbil återlämnas då.
Min gick ut September 2019 så jag ska bara se till att ha en ren bil att återlämna när det går att hämta den nya
av Lockis
#1348783
Monnier skrev:
Lockis skrev:
Ahh jag har också V.2 som leverans, min byggs i Gent. Så min kommer nog bli byggd lite före din då dem ska vara hos handlaren samma tid.
Hoppas din anländer till handlaren i mellandagarna, själv tänkte jag nog avvakta med att hämta ut tills i Januari oavsett, men det är för min förmånsbil återlämnas då.
Min gick ut September 2019 så jag ska bara se till att ha en ren bil att återlämna när det går att hämta den nya
Ahh, jag byter till privatägd istället, så att hämta ut i slutet av december är inte fördelaktigt då jag isåfall kommer ha 2 bilar tills nuvarande lämnas i januari :-)
Användarvisningsbild
av enriqie
#1348878
Hej!

Jag är på gång att beställa en V60 t6 te.
Jag har tänkt följande spec på den:

Läder Sport Charcoal RA01
Osmium Grå Metallic 714
Mörkt tonade rutor 5 st
Akustik rutor
SensusCon. Harman Kardon
19"5-TripleSpMatt BlackDC
Dragkrok halvautomatisk
Interiörpaket kupé och lastrum
Stänkskydd fram
Lastpaket

Är det nån utrustning som inte borde missas att ta med i beställningen? Typ smartphone bla bla...?

/Erik
av Lockis
#1348880
enriqie skrev:Hej!

Jag är på gång att beställa en V60 t6 te.
Jag har tänkt följande spec på den:

Läder Sport Charcoal RA01
Osmium Grå Metallic 714
Mörkt tonade rutor 5 st
Akustik rutor
SensusCon. Harman Kardon
19"5-TripleSpMatt BlackDC
Dragkrok halvautomatisk
Interiörpaket kupé och lastrum
Stänkskydd fram
Lastpaket

Är det nån utrustning som inte borde missas att ta med i beställningen? Typ smartphone bla bla...?

/Erik
Momentum? Inscription? R-Design? För Momentum så är det alltid en bra idé att undersöka edition versionerna.
Personligen skulle jag dessutom ta med iaf minsta teknik paketet.
av Monnier
#1348887
enriqie skrev:Hej!

Jag är på gång att beställa en V60 t6 te.
Jag har tänkt följande spec på den:

Läder Sport Charcoal RA01
Osmium Grå Metallic 714
Mörkt tonade rutor 5 st
Akustik rutor
SensusCon. Harman Kardon
19"5-TripleSpMatt BlackDC
Dragkrok halvautomatisk
Interiörpaket kupé och lastrum
Stänkskydd fram
Lastpaket

Är det nån utrustning som inte borde missas att ta med i beställningen? Typ smartphone bla bla...?

/Erik
Jag hade lagt till stänkskydd bak för att rädda lite stenskott på dina medtrafikanter.

Annars något av teknikpaketen
Användarvisningsbild
av enriqie
#1348891
Stänkskydd bak är givet, glömde skriva det också.

I teknikpaketen är det egentligen bara navigation som är intressant. Men behöver man det eller hur funkar "internetkartor?

Egentligen så har jag bara ca 5000 kr kvar att utöka med innan jag slår i pristaket. Så ska jag få med nått paket så blir det att stryka saker.

Tror jag håller på min ursprungliga spec.

Men angående lacken så vill jag helst ha en" grafitgrå" färg., tycker egentligen att Osmium Grå är för ljus och blå i tonen. Men savile grå blir för mörk, och då försvinner kontrasten mot r-design detaljerna.
Och jag har haft 2 vita bilar på rad, senaste med crystal White som är riktigt snygg.
Snacka o. I-landsproblem men det är 1:abilen som köps ny och då vill jag kompromissa så lite som möjligt.
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 312

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]