Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lockis
#1349154
meko skrev: tis 19 nov 2019, 20:52
Lockis skrev: tis 19 nov 2019, 09:40
meko skrev:Ps. Är Park Assist Pilot alltid ett separat tillval? Har valt Teknikpaket Pro.
Yes är separat. Ligger för 3000:- tror jag.
Check! Lade till det också. :-)
Coolt, uppdatera gärna med vad du tycker. Själv valde jag inte till det då jag inte gillade det på V90. Tror dessutom 360 kameran räcker åt mig :-)
av Lockis
#1349465
Mathiasjson skrev: tor 21 nov 2019, 07:39 Någon som har en aning hur lång tid från att bilen lämnar Gent tills den är hos ÅF? :-)
Beror på vart din ÅF är. Bilen lastas om i Göteborg. Så vanlig leveranstid + 1 dag för färjan?
Användarvisningsbild
av ThomasT
#1349469
Mathiasjson skrev:Någon som har en aning hur lång tid från att bilen lämnar Gent tills den är hos ÅF? :-)
Om jag inte minns helt fel så hämtade jag ut bilen ca 3v efter tillverkningsdagen.
av Mathiasjson
#1349476
Lockis skrev: tor 21 nov 2019, 08:04
Mathiasjson skrev: tor 21 nov 2019, 07:39 Någon som har en aning hur lång tid från att bilen lämnar Gent tills den är hos ÅF? :-)
Beror på vart din ÅF är. Bilen lastas om i Göteborg. Så vanlig leveranstid + 1 dag för färjan?
Bilen ska till Lilla edet, ca 50 min utanför GBG
av Lockis
#1349479
Mathiasjson skrev:
Lockis skrev: tor 21 nov 2019, 08:04
Mathiasjson skrev: tor 21 nov 2019, 07:39 Någon som har en aning hur lång tid från att bilen lämnar Gent tills den är hos ÅF? :-)
Beror på vart din ÅF är. Bilen lastas om i Göteborg. Så vanlig leveranstid + 1 dag för färjan?
Bilen ska till Lilla edet, ca 50 min utanför GBG
Dåså, då beror det lite på hur det ser ut hos transport företagen, men om allt klaffar bör det inte ta mer än 1-2 dagar innan den går vidare. Om du inte har tur och den går vidare samma dag.

När har du planerad leverans? Din ÅF har mer exakt info om när den ska komma till dem :-)
av Mathiasjson
#1349483
Lockis skrev: tor 21 nov 2019, 09:27
Mathiasjson skrev:
Lockis skrev: tor 21 nov 2019, 08:04

Beror på vart din ÅF är. Bilen lastas om i Göteborg. Så vanlig leveranstid + 1 dag för färjan?
Bilen ska till Lilla edet, ca 50 min utanför GBG
Dåså, då beror det lite på hur det ser ut hos transport företagen, men om allt klaffar bör det inte ta mer än 1-2 dagar innan den går vidare. Om du inte har tur och den går vidare samma dag.

När har du planerad leverans? Din ÅF har mer exakt info om när den ska komma till dem :-)
Planerad lev är v.49, ska till ÅF o gå igenom bilen som ska lämnas tillbaks imorgon så ska se om man kanske kan boka in leverans dag då om han har nog med info. Kliar i fingrarna ordentligt nu :party:
av Lockis
#1349485
Mathiasjson skrev:
Lockis skrev: tor 21 nov 2019, 09:27
Mathiasjson skrev: Bilen ska till Lilla edet, ca 50 min utanför GBG
Dåså, då beror det lite på hur det ser ut hos transport företagen, men om allt klaffar bör det inte ta mer än 1-2 dagar innan den går vidare. Om du inte har tur och den går vidare samma dag.

När har du planerad leverans? Din ÅF har mer exakt info om när den ska komma till dem :-)
Planerad lev är v.49, ska till ÅF o gå igenom bilen som ska lämnas tillbaks imorgon så ska se om man kanske kan boka in leverans dag då om han har nog med info. Kliar i fingrarna ordentligt nu :party:
Spännande!
Då bör ju din bil vara byggd just nu och ÅF bör ha fått detaljer om frakt.
Min erfarenhet är att den kommer till ÅF 1-2 veckor innan planerad leverans.
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 313

Det är inte reglervententilen på AC s[…]

Löjliga priser XC70

40tkr är inte mycket att leva på f&[…]

Väcker gammal tråd, har exakt samma fel[…]

Udda specade bilar

Skinnklädd panel saknas på väldig[…]