Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ThomasT
#1268841
Suunto skrev:Idag fick jag besked. V 5 :-( Hade blivit lovad Okt
Är det R-design paketet som ställer till det?

.
av stevvee
#1268845
ThomasT skrev:
Suunto skrev:Idag fick jag besked. V 5 :-( Hade blivit lovad Okt
Är det R-design paketet som ställer till det?

.
Läste precis i en annan tråd om en Xc60 med lovad leverans nov som nu fått V.5 eller om det var 4. Även den med T5 och R-design. Jag tänkte om det är T5 maskinen man har bekymmer med ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Morrez
#1268923
Jag fick mitt besked idag.. Bestälde T5 - R design för 3 veckor sedan. Beräknad lev v.16 :bored:

Dum fråga kanske, men vart tillverkas v60 för dem som beställt i Sverige??
Senast redigerad av 1 Morrez, redigerad totalt 0 gånger.
av robert70
#1268927
Funderar just nu på R Design vs Inscription ....jag är övertygad om att olika färger passar olika bra till R Design kontra Inscription (svarta lister vs kromade)
Har ni bilder att dela med er av ? Egna tankar erfarenheter ?
Andra skillnader ? (stolar m.m.)
av stevvee
#1268932
robert70 skrev:Funderar just nu på R Design vs Inscription ....jag är övertygad om att olika färger passar olika bra till R Design kontra Inscription (svarta lister vs kromade)
Har ni bilder att dela med er av ? Egna tankar erfarenheter ?
Andra skillnader ? (stolar m.m.)
Förutom utseende är det väll fälgar,stolar och ratt som skiljer.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av UnleashFusion
#1268934
stevvee skrev: tis 11 sep 2018, 14:55
robert70 skrev:Funderar just nu på R Design vs Inscription ....jag är övertygad om att olika färger passar olika bra till R Design kontra Inscription (svarta lister vs kromade)
Har ni bilder att dela med er av ? Egna tankar erfarenheter ?
Andra skillnader ? (stolar m.m.)
Förutom utseende är det väll fälgar,stolar och ratt som skiljer.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Utseende, fälgar, stolar, chassit är lite lägre på r-design(osäker om det var samma dämpare eller någorlunda styvare på r-design.) - sport-ratten kan man lägga till vare sig om du skulle ta momentum/inscription(om dom inte har tagit bort tillvalen när rdesign släpptes)
av Bempo
#1269090
Aktuellt med bilbyte till en V60 AWD aut. Vad är erfarenheterna av D3 versus D4? Jag har inga tunga lass i bilen eller på släp men vill komma förbi när jag kör om. Panoramataket, tar det ner takhöjden så det stör om man är 1,85 lång? Tydligen kommer man kunna beställa cross country versionen från och med vecka 38. Nån som har en känsla för hur stort prispåslaget är för den modellen?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 313

jag hade 2+1 fel... dels hade EGR saggat ihop och […]

Pluskabel glapp

V70 1,6 diesel 2011 vägrar starta. Ny startmo[…]

Dörrlås V-fram

Har indikering på att min förardör[…]

Lösa yttre backspeglar

För er som undrar är problemet lokaliser[…]