Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
#1370376
Ja, det blev totalstopp i maskineriet igen, återstår att se hur länge det här varar.

Är ju helt dött ute numera, snacka om att världen tvärstannade

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

av Elektrikern84
#1370392
Derank skrev: ons 18 mar 2020, 21:26 Ja, det blev totalstopp i maskineriet igen, återstår att se hur länge det här varar.

Är ju helt dött ute numera, snacka om att världen tvärstannade

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk
Scania stänger minst två veckor och det beror på Materialbrist. Volvo i Gent skyller på personalbrist och delvis materialbrist.
Användarvisningsbild
av Wibe
#1370393
Det är ju så klart en makaber situation men om nybilen skulle dröja allt för länge. Har man någon rätt på sin sida i detta läge? Det kommer ju antagligen påverka inbytespriset!?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Elektrikern84
#1370420
Wibe skrev: ons 18 mar 2020, 21:56 Det är ju så klart en makaber situation men om nybilen skulle dröja allt för länge. Har man någon rätt på sin sida i detta läge? Det kommer ju antagligen påverka inbytespriset!?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Enklast att fråga din ÅF först sen Allmänna Reklamationsnämnden....
av n1klass
#1370447
Väntar på en XC40 från Gent som slog om till byggd i måndags morse, blir spännande att se vad som händer. Vore ju tråkigt om bilen blev stående i Belgien en tid framöver...
av TomasGBG
#1370479
Wibe skrev:Det är ju så klart en makaber situation men om nybilen skulle dröja allt för länge. Har man någon rätt på sin sida i detta läge? Det kommer ju antagligen påverka inbytespriset!?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Eftersom förseningen ligger utanför Volvos kontroll så är det nog tufft läge för köparen.
Användarvisningsbild
av Ted68
#1370552
Ja, hoppas nu alla förstår läget och inte gnäller över en försenad leverans på den nya bilen.
Det finns värre problem nu :-/
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 312
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]