Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Molind
#1348753
Liten uppdatering den 16/11 min V60 T5:a är nu byggd :-) och då återstår det att se hur lång tid det tar innan jag kan hämta ut den?
av Monnier
#1348755
Molind skrev:Liten uppdatering den 16/11 min V60 T5:a är nu byggd :-) och då återstår det att se hur lång tid det tar innan jag kan hämta ut den?
När var sista ändrings datum?
av Molind
#1348756
Monnier skrev: mån 18 nov 2019, 06:58
Molind skrev:Liten uppdatering den 16/11 min V60 T5:a är nu byggd :-) och då återstår det att se hur lång tid det tar innan jag kan hämta ut den?
När var sista ändrings datum?
Det kommer jag inte ihåg för jag behövde inte göra några ändringar. Jag beställde min den 26/8.
av Monnier
#1348757
Molind skrev:
Monnier skrev: mån 18 nov 2019, 06:58
Molind skrev:Liten uppdatering den 16/11 min V60 T5:a är nu byggd :-) och då återstår det att se hur lång tid det tar innan jag kan hämta ut den?
När var sista ändrings datum?
Det kommer jag inte ihåg för jag behövde inte göra några ändringar. Jag beställde min den 26/8.


Går inte det fortfarande att se på Min volvo-sidan?

Eller försvinner det när den går över på steg 2?
av Molind
#1348759
Monnier skrev: mån 18 nov 2019, 07:02
Molind skrev:
Monnier skrev: mån 18 nov 2019, 06:58

När var sista ändrings datum?
Det kommer jag inte ihåg för jag behövde inte göra några ändringar. Jag beställde min den 26/8.


Går inte det fortfarande att se på Min volvo-sidan?

Eller försvinner det när den går över på steg 2?
Jo det skall det göra men det var inte aktuellt att ändra något för min del så därför har jag haft någon koll på det datumet.
av Lockis
#1348770
Monnier skrev:
Molind skrev:Liten uppdatering den 16/11 min V60 T5:a är nu byggd :-) och då återstår det att se hur lång tid det tar innan jag kan hämta ut den?
När var sista ändrings datum?
Skulle tippa på att sista ändringsdatum var någonstans runt 7-16/9. brukar slå över till byggd 4-5v efter sista ändringsdatum :-)
av Lockis
#1348772
Monnier skrev:då får vi hoppas min blir byggd typ 12/12 då (4v) :D
Då finns ju en chans till att få den innan nyår
När har du planerad leverans? Vilken fabrik byggs bilen i? Tänk på att handlaren ska ha bilen en tid också för att färdigställa och montera eventuell extra utrustning.
av Monnier
#1348773
Lockis skrev:
När har du planerad leverans? Vilken fabrik byggs bilen i? Tänk på att handlaren ska ha bilen en tid också för att färdigställa och montera eventuell extra utrustning.
V2 men säljaren trodde på eventuellt mellandagarna.

Byggs i Torslanda
av Lockis
#1348774
Monnier skrev:
Lockis skrev:
När har du planerad leverans? Vilken fabrik byggs bilen i? Tänk på att handlaren ska ha bilen en tid också för att färdigställa och montera eventuell extra utrustning.
V2 men säljaren trodde på eventuellt mellandagarna.

Byggs i Torslanda
Ahh jag har också V.2 som leverans, min byggs i Gent. Så min kommer nog bli byggd lite före din då dem ska vara hos handlaren samma tid.
Hoppas din anländer till handlaren i mellandagarna, själv tänkte jag nog avvakta med att hämta ut tills i Januari oavsett, men det är för min förmånsbil återlämnas då.
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 313

Ännu mer info... Jag fick precis tag i ett o[…]

Mja, V70in har jag haft i 12 år så n&a[…]

Finns backventil på Biltema för en dryg[…]

Jag tror jag har fattat hur det fungerar, ni f&ari[…]