Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#1335819
Hans bil är väl R-design?
av Dubbelpippi
#1335830
Lövet skrev:Hans bil är väl R-design?
Nopes, kolla inlägg #1335437 på föregående sida, Momentum Advanced SE II enligt spec.
av UnleashFusion
#1335848
Dubbelpippi skrev: tor 05 sep 2019, 13:05
Min fundering väcktes eftersom @Mxjocke inte har silver runt fönster och på takrails, men exakt samma paketspecifikation som jag har. @Mxjocke, har du lagt till all utrustning separat frånskiljt paketet eller har du tagit en bild på kärran utan silverdetaljerna?
Mxjocke måste ha tagit fel bild ur byggdinvolvo. Enda sättet att få svarta takrails/sidorutor-listen på en momentum är om bilen är vald som "momentum edition" eller R-design som man slipper chrome-lister och rails.
av larsha1
#1336279
Har beställt en T6 TE med leverans v51, har velat lite kring färgvalet och var inne och pratade med säljaren i dag och han menade på att risken finns att om jag byter färg så kommer mitt leveransdatum att flyttas. Tänkte bara höra om någon här har gjort en färgändring på en order innan sista dagen för ändring har passerat och om ni flyttats i kön eller inte?
av Monnier
#1336282
Undrar när den som beställde först får sin bil....
Produktionsstart v46.


Skickat från min SM-G965F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Ted68
#1336284
larsha1 skrev: sön 08 sep 2019, 19:19 Har beställt en T6 TE med leverans v51, har velat lite kring färgvalet och var inne och pratade med säljaren i dag och han menade på att risken finns att om jag byter färg så kommer mitt leveransdatum att flyttas. Tänkte bara höra om någon här har gjort en färgändring på en order innan sista dagen för ändring har passerat och om ni flyttats i kön eller inte?
Låter ju väldigt märkligt om det skulle påverka leveranstiden.
av Mathiasjson
#1336430
Någon här som fixat vinterhjul? Håller på och letar, har ingen lust att betala 20 tusen och att hitta på nätet är inte så enkelt som jag trodde...
av Lövet
#1336451
Kollat bythjul.com exempelvis? Några millimeter skillnad i inpressning gör ingenting.
av Mathiasjson
#1336460
Lövet skrev: mån 09 sep 2019, 18:16 Kollat bythjul.com exempelvis? Några millimeter skillnad i inpressning gör ingenting.
Fundersam på kvalitén hos dem o typ abs bara, något du har erfarenhet av?
av UnleashFusion
#1336471
Mathiasjson skrev: mån 09 sep 2019, 19:21
Lövet skrev: mån 09 sep 2019, 18:16 Kollat bythjul.com exempelvis? Några millimeter skillnad i inpressning gör ingenting.
Fundersam på kvalitén hos dem o typ abs bara, något du har erfarenhet av?
Inget och oroa sig över, har köpt däck&fälgar från däck365, däckonline(3månader tillbaka) - leveransen kan ibland vara smärtfritt.. men ibland får man faktiskt ringa för att se vad som hänt med däcken(och i mitt fall denna gång fick jag ringa för och kolla när dom skulle skicka från tyskland till däckfirman(som är partner med dom).tog väl i runda-svängar 2-3veckor(får väl skylla lite på att jag beställde när det var sommar/semestertider). Hur som fick jag fräscha GoodYear-däck) och bythjul

Jag skulle absolut kolla ifall du har någon partner-däckfirma med någon av sidorna/ i din närhet för och slippa invänta lots från däck som ibland kommer med antingen 1st/2st eller 4st/däck per leverans.
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 313
Leasing bildäck

Det låter som någon slags missför[…]

Vi som beställt nya XC60

Man kan ju ladda batterierna när man kör[…]

Säger det något särskilt att det k[…]

Hej alla Volvovänner. Jag har en 745 -90 med[…]