Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av demilson
#1261490
Då var det min tur att gå tillbaka till Volvo efter några år med Audi. Blev sjukt imponerad av V60.

Har beställt denna bil:
Volvo V60 T5 Inscription
Automat
Pebble Grey
Charcoal läder
Klimatpaket VOC
Teknikpaket V60 Pro
Panoramaglas
19" Svart Diamond
Park Pilot Assist
Parkeringskamera 360
Bower&Wilkins
Sportchassi
Elmanövererad förarstol
Dubbla integrerade slutrör
Red Key (till ungdomarna)

Tror det blir en bra bil! ;-)
Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
#1261504
Jag skulle slopa panoramataket. Jag beställde det till en BMW 535iA för några år sedan. Det kostade 33,000 kr. Öppnade det sällan. Aircondition räckte fullt ut. Ljusinsläppet var inte precis mer än det tillräckliga genom fönster. Sålde bilen efter 3 år. Fick hälften tillbaka
Nypris 619,000 efter rabatten på 7 till 8 %.

Skickat från min SM-T580 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
#1261597
Grattis!

Det är alltid kul att byta bil och kanske märke.

Skickat från min SM-T580 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av mikeman
#1261701
Jag fick veta att data via simkort skulle finnas på alla V60 även utan VOC min verkar inte ha det. :(
Är det någon som fått ut V60 som inte har VOC? Har ni simkort i bilen eller simkortsplats åtminstone?
av Suunto
#1261779
Ny bil beställd idag:

Volvo V60 T5 R-Design (Ice Vit)
Teknikpaket
Klimatpaket VOC
Dragkrok halvautomatisk
Mörkt tonade rutor 5 st
Stänkskydd bak, Stänkskydd fram,
Lastrumsmatta vändbar, Charcoal, Skålade gummimattor, Charcoal
av Kingcool
#1261781
mikeman skrev:Jag fick veta att data via simkort skulle finnas på alla V60 även utan VOC min verkar inte ha det. :(
Är det någon som fått ut V60 som inte har VOC? Har ni simkort i bilen eller simkortsplats åtminstone?
Jag fick beställa mitt själv (gratis) via Telenor, man fick även 5gb surf laddat på simkortet :)
Användarvisningsbild
av mikeman
#1261791
Kingcool skrev:
mikeman skrev:Jag fick veta att data via simkort skulle finnas på alla V60 även utan VOC min verkar inte ha det. :(
Är det någon som fått ut V60 som inte har VOC? Har ni simkort i bilen eller simkortsplats åtminstone?
Jag fick beställa mitt själv (gratis) via Telenor, man fick även 5gb surf laddat på simkortet :)
Aha, ja så kan det vara. Jag såg i support sidorna att simkortsplats sitter till höger fram vid fötterna på passagerarplats men där har jag ingen sån. Om simkortet ska sitta någon annanstans så är det säkert i sin ordning.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 312

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]