Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av betterlead
#1251273
Är det någon som fått en XC60 MY19 levererad än?
Jag väntar själv fortfarande på min T8:a. (Har stått hos handlaren i tre veckor snart.)
av mf135
#1251301
Vad väntar dom på då? Min har varit på väg till handlaren några dar. Ska den stå och få fyrkantiga däck hos handlaren sen?
Användarvisningsbild
av grillchips
#1251342
slapshot: har du hört av dig till din säljare och kollat läget? Min säljare var blixtsnabb med att boka leverans med mig, å andra sidan låg jag på som ett frimärke också.
av slapshot33
#1251345
Ja, han vet att jag går och ”trampar”... Han hör av sig när bilen kommer till firman och bokar tid. Det ska göras diverse med bilen före leverans....montera kofångarskydd, montera drag, lack konservering , Polestar optimering (den gick visst inte att ladda ner ännu även om den ligger i beställningen så får nog bli senare) etc. Det tar nog också någon vecka men att transporten från Volvo till handlaren ska ta så lång tid är för mig obegripligt.
Användarvisningsbild
av betterlead
#1251389
PuffPuff skrev: fre 25 maj 2018, 09:09 Yes, fick min i onsdags. Då hade den stått hos handlaren (med skyltar!) i nästan två veckor. Är en MY19 T5:a
Härligt att du har den i alla fall. Du måste vara en av de första som fått en MY19. Tydligen inget tjafs med din, om högsta tillåtna släpvagnsvikt.
av fragge
#1251391
grillchips skrev:slapshot: har du hört av dig till din säljare och kollat läget? Min säljare var blixtsnabb med att boka leverans med mig, å andra sidan låg jag på som ett frimärke också.
Hade du drag på den?
Användarvisningsbild
av grillchips
#1251398
fragge skrev: Hade du drag på den?
Inget drag på min V90 nej. Något jag ångrar lite såhär i efterhand, men det är en annan historia. :)
Hade kort och gott inte alls mycket som gick att montera hos ÅF, om ens något faktiskt. Mattor... Regplåt bak, regplåt fram fick de inte montera för mig då jag inte ville ha hål i fronten så det löste jag själv.
av Robertson
#1251423
grillchips skrev:regplåt fram fick de inte montera för mig då jag inte ville ha hål i fronten så det löste jag själv.
Hur ser din lösning ut?
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 30

Provar att rådgöra med alla kloka forum[…]

Navigations valet utgråads

Hårdvaran för navigation bör finan[…]

Är detta svaret på din fråga? F[…]

Justering Halvljus

Fick en 2:a för att höger halvljus ä[…]