Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jockzen
#1281928
Tja det som händer är väl att man får avvakta till MY20, som lär börja produceras i slutet maj/början juni och hoppas att det blir en av de första innan semestertider. Så har jag tolkat det :)
av askeladden635
#1282095
Beställd i mars och äntligen färdigbyggd i Torslanda. Lång väntan på väg mot sitt slut :-D Gjorde en förändring av färgen på klädseln i oktober som handlaren verkar ha glömt att lägga in... Men det får väl bli en förhandling i samband med leverans
av Lockis
#1282109
askeladden635 skrev: ons 21 nov 2018, 09:50 Beställd i mars och äntligen färdigbyggd i Torslanda. Lång väntan på väg mot sitt slut :-D Gjorde en förändring av färgen på klädseln i oktober som handlaren verkar ha glömt att lägga in... Men det får väl bli en förhandling i samband med leverans
T8? :D
av askeladden635
#1282115
Yes, hadlaren hade gjort sitt. Förändringen var inte uppdaterad i Min Volvo bara... Kommer förmodligen vara klar för leverans 2 veckor tidigare än prognosen i Min Volvo :-)
av guinness
#1282136
askeladden635 skrev: Gjorde en förändring av färgen på klädseln i oktober som handlaren verkar ha glömt att lägga in...

Vilken färg då? #nyfiken
av guinness
#1282256
askeladden635 skrev:Från Blond RA40 till den mörkgrå. Har hund så det kändes säkrare
Ah ok.. jag funderar på att byta från Svart till den Mörkbruna RA30...
av RaymondShaw
#1284326
Beställde en T8 i mitten av oktober men har inte fått något ordernummer ännu. (Kan alltså inte koppla bil i appen)
Enligt ÅF så kommer jag inte få ordernummer förrän v.9 :-o
Någon annan som har fått liknande svar?
av guinness
#1284395
RaymondShaw skrev:Beställde en T8 i mitten av oktober men har inte fått något ordernummer ännu. (Kan alltså inte koppla bil i appen)
Enligt ÅF så kommer jag inte få ordernummer förrän v.9 :-o
Någon annan som har fått liknande svar?
Nej, jag beställde min T8 den 15 Oktober och fick Kundorder & Bilordernummer den 17 Oktober och då hade även fabriken Godkänt bilen och gett produktionsdatum som är den 1 Februari.
Jag har dessutom blivit lovad leverans V.8
av Tiimpan
#1284410
RaymondShaw skrev: mån 03 dec 2018, 22:04 Beställde en T8 i mitten av oktober men har inte fått något ordernummer ännu. (Kan alltså inte koppla bil i appen)
Enligt ÅF så kommer jag inte få ordernummer förrän v.9 :-o
Någon annan som har fått liknande svar?
Beställde 19 november och har inte fått något ordernummer trots påtryckning på ÅF. Min pappa beställde den 23 november fick ordernummer den 26. Väldigt märkligt. :-o
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 225
Yttertemperatur mätare

Hade detta på min V60 CC MY19, visade -20 n&[…]

Visa din semesterbil(d)

Förra veckan rullade bilen från Sverige[…]

@bem , Vad blir det sen då?

Utsvängda byxor