Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Qualia
#1464680
Håller med ovan,
Polestar bör ge bättre 0-100, annars känns den som vilket t8 som helst.

Men priset har även dragit i väg..
av DennisE
#1466434
Fick samtal idag om att jag kommer att sakna "fotöppningen" av bakluckan till att börja med och det kommer att åtgärdas så snart detaljer finns igen. Ingen ko på isen kan jag tycka men jag briefar ändå om det. Jag har dock hört/läst det innan någonstans. Annars så verkar jag ha byggnation på gång av bilen och leverans sista veckan i okt!
av perhall
#1466477
@fjohan82, Polestar kostar samma som One Edition... som har mycket mer utrustning. Men även om det är färre grejer på Polestar har den ju lite mer dyra/udda grejer än One Edition. Vi får se, den kanske blir en flopp..
av jaronsso
#1466504
DennisE skrev: ons 29 sep 2021, 19:04 Fick samtal idag om att jag kommer att sakna "fotöppningen" av bakluckan till att börja med och det kommer att åtgärdas så snart detaljer finns igen. Ingen ko på isen kan jag tycka men jag briefar ändå om det. Jag har dock hört/läst det innan någonstans. Annars så verkar jag ha byggnation på gång av bilen och leverans sista veckan i okt!
Exakt detta hörde jag någon drabbats av som beställt en Polestar 2.
Skulle åtgärdas så snart delar fanns.
Användarvisningsbild
av Phyxius
#1466682
Någon som har beställt XC60 under september och har fått leveransvecka i Min Volvo? För mig står det bara ” För tillfället kan vi inte visa beräknad leveransvecka”
av Stromrider
#1466693
Phyxius skrev: fre 01 okt 2021, 06:46 Någon som har beställt XC60 under september och har fått leveransvecka i Min Volvo? För mig står det bara ” För tillfället kan vi inte visa beräknad leveransvecka”
Jag har beställa den 4 september 2021
Och levererar vid V.46.
Användarvisningsbild
av Phyxius
#1466703
Oj, det var snabba ryck! Vad beställde du? Jag beställde en XC60 T8 R-design Pro Edition med nya drivlinan på 455hk och säljaren trodde på leverans kring februari/mars. Lade beställningen 15 september
av jaronsso
#1466704
Phyxius skrev: fre 01 okt 2021, 09:06 Oj, det var snabba ryck! Vad beställde du? Jag beställde en XC60 T8 R-design Pro Edition med nya drivlinan på 455hk och säljaren trodde på leverans kring februari/mars. Lade beställningen 15 september
Inget beställt här, men jag var o pratade med en handlare för en vecka sen, och det gällde både V60 och XC60 med nya drivlinan för min del. Han talade om att mer eller mindre alla beställningar de gjorde nu låg för leverans runt februari, men flaggade för ännu längre leveranstider längre fram om man har otur.
av Fleshgear
#1466712
Phyxius skrev: fre 01 okt 2021, 06:46 Någon som har beställt XC60 under september och har fått leveransvecka i Min Volvo? För mig står det bara ” För tillfället kan vi inte visa beräknad leveransvecka”
Står likadant för mig, lade in en beställning 15/9

Förmodligen får vi vänta länge!!🙈
av Stromrider
#1466738
Phyxius skrev: fre 01 okt 2021, 09:06 Oj, det var snabba ryck! Vad beställde du? Jag beställde en XC60 T8 R-design Pro Edition med nya drivlinan på 455hk och säljaren trodde på leverans kring februari/mars. Lade beställningen 15 september
Jag beställa XC60 RECHARGE T6 INSCRIPTION EXPRESSION..
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 226

På min bil (som jag tidigare skrev om i det […]

Köpråd V60 etanol

Det är väl Powershift-låda i dessa[…]

I dag och i dag men v70 D5 2010'an har ståt[…]

Bruten fjäder framvagn

Vanligt med brusten vänster fjäder p&ari[…]