Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av fragge
#1266653
askeladden635 skrev:Hur lång tid ska det behöva ta innan en ändrad beställning syns i "Min volvo"?
Kan ta ganska lång tid. Tog över två veckor för mig en gång.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1266657
Ja du kan ta Min Volvo med en nypa salt.
av jolerius01
#1266658
Hur länge ska man vänta innan man får beräknad leverensvecka på min Volvo? Beställde min t8 momentum i slutet av juni, men har fortfarande inte fått någon beräknad vecka

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

av fragge
#1266659
jolerius01 skrev:Hur länge ska man vänta innan man får beräknad leverensvecka på min Volvo?
T8:orna lär nog dröja ett bra tag innan du får besked.
av jolerius01
#1266661
fragge skrev:
jolerius01 skrev:Hur länge ska man vänta innan man får beräknad leverensvecka på min Volvo?
T8:orna lär nog dröja ett bra tag innan du får besked.
Kollegan som beställde samtidigt fast t8 r-design fick prel vecka direkt

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

av fragge
#1266662
jolerius01 skrev:Kollegan som beställde samtidigt fast t8 r-design fick prel vecka direkt
I "Min Volvo" eller av säljaren? När jag beställde min så fick jag prel. datum av säljaren men det dröjde nog 3 månader innan jag fick ett datum i "Min Volvo". Det datum jag då fick var två månader senare än vad säljaren lovade. Det är ju lite kaos på T8 beställningarna så man får nog ha tålamod.
av askeladden635
#1266670
Blir rätt orolig då det verkar som att återförsäljarna inte heller har någon annan informationskanal än "Min volvo". Leveransen blir ju lite överraskning, både i innehåll och tid...
av zsh
#1266744
askeladden635 skrev:Blir rätt orolig då det verkar som att återförsäljarna inte heller har någon annan informationskanal än "Min volvo". Leveransen blir ju lite överraskning, både i innehåll och tid...
Konstigt...när det stod v36 i min volvo som leverans, så hade säljaren 3 veckor innan haft vecka 33, 20/8 i sitt system som datum när de (Bilia) skulle få bilen levererad. Till slut blev det 14-15-de de fick den med leverans den 17/8. Så nog skiljer sig det de ser i sina system jmft med minvolvo.
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 226
Bältesvarnare

Det är en 850 från 96.

Haha, ok.. jeg er ikke alene. Her ser jeg at n&osl[…]

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]

Vi som beställt EX90

Nu verkar det som sista hindret är bortrö[…]