Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Niclas
#1423961
Ja då låter det som att vi har ganska lika leveranstid. När jag beställde V70n tog det 6 veckor, men antar att XC60 är en populärare modell globalt. Verkar generellt som att alla leveranstider har gått upp :)
av Niclas
#1425758
Jag skulle säga att det är kört om du inte hittar en handlare som har en bil som nästan är redo att byggas, men fortfarande har några dagar kvar för ändringar till din spec. Hos de flesta handlarna skulle jag säga att det är kört.
av Capitano4
#1425760
Niclas skrev:Jag skulle säga att det är kört om du inte hittar en handlare som har en bil som nästan är redo att byggas, men fortfarande har några dagar kvar för ändringar till din spec. Hos de flesta handlarna skulle jag säga att det är kört.
Ja, det gäller att hitta en också. Kanske skippar då. Min är bara basic ingen insrciption eller r-design.
av Niclas
#1425815
Okej! Vet inte om du har beställt, men bara hålla tummarna. Jag fick datumen 10-19e mars av handlaren. Sen i minvolvo så står det V.15, man får vara glad den dag den kommer oavsett :)
av Bempo
#1425854
Om jag förstod rätt på länken du la in så är den framhjulsdriven för det är väl vad FWD betyder? Det står väl AWD om det är fyrhjulsdrift? Jag frågar för jag har inte hängt med på att det finns XC med framhjulsdrift. Är det samma med CC också? Jag kan inte minnas vi fick någon fråga om vad vi ville ha när vi köpte CC.
Användarvisningsbild
av perin
#1425878
Bempo skrev:Om jag förstod rätt på länken du la in så är den framhjulsdriven för det är väl vad FWD betyder? Det står väl AWD om det är fyrhjulsdrift? Jag frågar för jag har inte hängt med på att det finns XC med framhjulsdrift. Är det samma med CC också? Jag kan inte minnas vi fick någon fråga om vad vi ville ha när vi köpte CC.
CC finns väl bara som AWD, XC60 däremot som både FWD och AWD.
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 226

Har nylig byttet sommerdekk og har en god del reso[…]

Jag har läst att VOC försvinner 31 de[…]

Det som händer är att den tvekar på[…]

Bakfjädrar.

Bil och modell: V70 2.5FT 2009 Nivomat. Jag uppt&[…]