Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pumpnasare
#1497415
Gallaz skrev:@pumpnasare Intressant! När lade du din order?
Jag la min i mellandagarna.
Den 4/3


Skickat från min iPad med Tapatalk
av Gallaz
#1497808
Ni som har koll. Har till 16/6 på mig att ändra. Fått lev. V32. Jinxar man och förlänger leveransen om man får för sig att byta färg? Tog Black Stone men insett att Fusion Red inte är så dumt på Dark tema ändå. Tar det månader till så får det vara, eller kanske enkelt att ändra färg ändå på färgsprutorna…
av Lockis
#1497833
Gallaz skrev:Ni som har koll. Har till 16/6 på mig att ändra. Fått lev. V32. Jinxar man och förlänger leveransen om man får för sig att byta färg? Tog Black Stone men insett att Fusion Red inte är så dumt på Dark tema ändå. Tar det månader till så får det vara, eller kanske enkelt att ändra färg ändå på färgsprutorna…
Ingen som vet. Ändringar kan påverka leveranstiden, men det är inte säkert att det påverkar. Kolla med din ÅF är bästa rådet jag kan ge dig, även om inte ens dem har 100% koll.
av Molind
#1497836
Lockis skrev: mån 02 maj 2022, 10:58
Gallaz skrev:Ni som har koll. Har till 16/6 på mig att ändra. Fått lev. V32. Jinxar man och förlänger leveransen om man får för sig att byta färg? Tog Black Stone men insett att Fusion Red inte är så dumt på Dark tema ändå. Tar det månader till så får det vara, eller kanske enkelt att ändra färg ändå på färgsprutorna…
Ingen som vet. Ändringar kan påverka leveranstiden, men det är inte säkert att det påverkar. Kolla med din ÅF är bästa rådet jag kan ge dig, även om inte ens dem har 100% koll.
Jag håller med, bara att ställa frågan till din ÅF.
av Gallaz
#1497913
Ja sant får kolla med ÅF, mest rädd att den liraren ställer till det så det blir v.47 innan det här är klart…förvisso får man kanske skylla sig själv när man inte bestämt färgen riktigt ännu!
Användarvisningsbild
av Yfront
#1498365
Någon som vet hur nära inpå beräknad leverans man vågar lite på att det håller? Har haft V25 sedan den dök upp precis före påsk helgen. Sista dag man kunde ändra i bilorder var först 28/4 sen efter 28/4 ändrades det till 5/5. Nu står det inget så jag antar den nu är låst.
av Lockis
#1498595
Yfront skrev:Någon som vet hur nära inpå beräknad leverans man vågar lite på att det håller? Har haft V25 sedan den dök upp precis före påsk helgen. Sista dag man kunde ändra i bilorder var först 28/4 sen efter 28/4 ändrades det till 5/5. Nu står det inget så jag antar den nu är låst.
har du leverans v.25 (om 6 veckor) så skulle jag gissa att din bil byggs om 3-4 veckor. Först då är det möjligt att säga något :-D
av perhall
#1499123
Allt står stilla i Kina nu, det kommer tyvärr inte gå åt rätt håll... samma för många företag
av StenSture12
#1499200
Någon som vet om man får Blind spot (döda vinkelvarnare) i en bil man beställde i januari och ska få i oktober.
Den gick inte att få med vid beställning men ser nu i annonser att den säljs med spoten.
Är det något som dom lägger in ?
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 225
Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]

2 nya sommardäck fram 2 till på plats […]