Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Saabturbo95
#1286627
Beställde en d4 awd momentum advanced, voc, svarta sportstolar läder med 4-vägs svankstöd och dynförlängare, luminous sand metallic.

Har lite ångest över färgvalet dock.
Prel. Leverans i maj
av Andigo
#1286736
Saabturbo95 skrev:Beställde en d4 awd momentum advanced, voc, svarta sportstolar läder med 4-vägs svankstöd och dynförlängare, luminous sand metallic.

Har lite ångest över färgvalet dock.
Prel. Leverans i maj

De går ju fortfarande att justera. Ändra är inte försent än.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1286745
Andigo skrev: lör 15 dec 2018, 23:56
Saabturbo95 skrev:Beställde en d4 awd momentum advanced, voc, svarta sportstolar läder med 4-vägs svankstöd och dynförlängare, luminous sand metallic.

Har lite ångest över färgvalet dock.
Prel. Leverans i maj

De går ju fortfarande att justera. Ändra är inte försent än.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja och då ändrar man till Electric :-)
av FVolvo
#1287715
Då var det äntligen dags! Imorgon hämtar jag ut min T5:a R-Design :-D , beställdes v.33, fick höra ifrån säljaren att det skulle ta 3 mån, sen när den kom in i Min Volvo stod det leverans v.4 2019. Det ändrades dock för någon månad sedan till v1. vilket inte heller verkar stämma, för det visar sig att den var färdig och anlände till handlaren v.50. Handlaren polestar optimerar och lägger på deras standard lackskydd (3000kr) innan leverans.
av Tiimpan
#1290920
FVolvo skrev: tor 20 dec 2018, 22:29 Då var det äntligen dags! Imorgon hämtar jag ut min T5:a R-Design :-D , beställdes v.33, fick höra ifrån säljaren att det skulle ta 3 mån, sen när den kom in i Min Volvo stod det leverans v.4 2019. Det ändrades dock för någon månad sedan till v1. vilket inte heller verkar stämma, för det visar sig att den var färdig och anlände till handlaren v.50. Handlaren polestar optimerar och lägger på deras standard lackskydd (3000kr) innan leverans.
Härligt. Upp med en bild :-D
Vilket lackskydd kör dom med? :-)
av maverick79
#1295210
Någon som har koll på det här med växelpaddlar på xc60 (särskilt t8). Finns det öht som tillval? Jag har inte hittat ngn info förutom några bilder från launchen i Malaysia där det faktiskt finns.
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 226

Byte till sommarhjul med nya däck på. […]

Kina

Okej tack ska undersöka detta vidare

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]