Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Capitano4
#1425911
Bempo skrev:Om jag förstod rätt på länken du la in så är den framhjulsdriven för det är väl vad FWD betyder? Det står väl AWD om det är fyrhjulsdrift? Jag frågar för jag har inte hängt med på att det finns XC med framhjulsdrift. Är det samma med CC också? Jag kan inte minnas vi fick någon fråga om vad vi ville ha när vi köpte CC.
Stämmer bra, jag valde framhjulsdrift endast då jag inte gillar 4-hjulsdrift och allt vad det innebär.
av Capitano4
#1426141
Ser nu att jag har:

USB-A två uttag T-kon fram, USB-C två uttag T-kons bak. Vad innebär detta? Jag läste nånstans att ifall man hade två uttag så kunde man ladda ner kartor för då hade man det lite "bättre" navigationssystemet?
Användarvisningsbild
av poseidon
#1426178
Då blir det bilbyte i vår.

T6 Hybrid Inscription.

Pine gray
Teknikpaket
Ljuspaket
Skyddspaket
Förarstöd
Akustik och tonade rutor
Dragkrok
av vitoc
#1432325
Molind skrev:Så då var det äntligen dags för leverans. 16/3 skall den plockas ut min XC60.
När beställde du din bil? Jag beställde slutet november, och har leveransvecka 12, och den står fortfarande som "Orderlagd" :(
av fkullberg
#1432355
Molind skrev: fre 26 feb 2021, 08:12 Jag beställde den i mitten av oktober. Det är så jobbigt att vänta när det är så nära inpå att den skall levereras.
Värt väntan 🥳
av Capitano4
#1432501
Lite avis på er alla. Min är planerad vecka 14 (dock inkommer den till bilaffären innan 1 april så den hinner reggas). Undrar dock hur jag kan följa min bil nu via VolvoOnCall appen nu när appen MinVolvo inte funkar?
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 227
Vi som beställt nya XC60

Trevligt :-) 2024_001.png När best&au[…]

Säger det något särskilt att det k[…]

Löjliga priser XC70

Den förtjänsten låter liten i samm[…]

Min gamla 745 -90 behöver en del kärlek.[…]