Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av DavidBlomqvist
Zanders skrev:
DavidBlomqvist skrev:Jag tillhör de få människor som VILL ha en försening men fick istället en tidigareläggning med 2v, hoppas fortfarande att min bil kan bli försenad dock, byggs i Torslanda :)
Samma här! Senast uppdaterad 19 februari så jag hoppas att nästa gång den uppdateras att den är uppskjuten några veckor till. Prel lev v26 men enligt säljaren mitten av maj
Jag har V16 som leverans men skall inte byta bil förrän V33 hahahah, jag vill ju att den skall samla så lite damm som möjligt :D
av Elektrikern84
Cuskic skrev: fre 06 mar 2020, 12:40 Kan kolla upp det på måndag Ang ditt bil nr.
Jaa men de fördelen du får prestandan Men bilen kostar 150 tkr mer så där tjänar man på de .
Sen har man företags leasing så är de en annan grej . Syftade mer på dem som köper bilarna .
Jag tog D4 Polestar på Xc60 . De ingen sport bil så ser inte logiken med prestanda i en Volvo jeep...
Jag har idag V90 CC MY19 D4
Sett något kring när min ska upp på Bandet? 4960042 :-D :-D :-D :-D
av Uttern
Beställde min xc60 T8 PSE i slutet av augusti 2019 och har angiven leverans v31, vilket alltså ger nästan ett års leveranstid🙄. Men jag visste om det så det är, än så länge, ok.
Användarvisningsbild
av Zanders
DavidBlomqvist skrev:
Zanders skrev:
DavidBlomqvist skrev:Jag tillhör de få människor som VILL ha en försening men fick istället en tidigareläggning med 2v, hoppas fortfarande att min bil kan bli försenad dock, byggs i Torslanda :)
Samma här! Senast uppdaterad 19 februari så jag hoppas att nästa gång den uppdateras att den är uppskjuten några veckor till. Prel lev v26 men enligt säljaren mitten av maj
Jag har V16 som leverans men skall inte byta bil förrän V33 hahahah, jag vill ju att den skall samla så lite damm som möjligt :D
Satan!! Det var ingen liten försening du får hoppas på :-D
av DavidBlomqvist
Zanders skrev:
DavidBlomqvist skrev:
Zanders skrev: Samma här! Senast uppdaterad 19 februari så jag hoppas att nästa gång den uppdateras att den är uppskjuten några veckor till. Prel lev v26 men enligt säljaren mitten av maj
Satan!! Det var ingen liten försening du får hoppas på :-D
Typ hahaha fast samtidigt vill jag ju ha min momentum, skulle det hoppa över till MY21 så blir det ju inscription med allt kromtjafs och dom där ruskiga fejkavgasrören :-D
av V60CC
MIn V60CC fick jag leveransbesked på V21. Men den kommer byggstartas I karossfabriken redan på torsdag morgon och byggs i monteringen på söndag eftermiddag . :-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
V60CC skrev: mån 09 mar 2020, 20:02 MIn V60CC fick jag leveransbesked på V21. Men den kommer byggstartas I karossfabriken redan på torsdag morgon och byggs i monteringen på söndag eftermiddag . :-)
"Nu har jag jobbat hela j*vla helgen.. Nu vill jag bara hem! Jag skruvar fast den grejjen här.. Och den här saken kan jag skruva fast här, så blir jag av med den..." ;-)
av Elektrikern84
V60CC skrev: mån 09 mar 2020, 20:02 MIn V60CC fick jag leveransbesked på V21. Men den kommer byggstartas I karossfabriken redan på torsdag morgon och byggs i monteringen på söndag eftermiddag . :-)
Määh? Min då som står som leverans vecka 15??? Borde ju va klar redan
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
D4 VEA dricker olja

Nu har jag allt klart för mig kring vad motor[…]

Vet inte om släpvagnsbelysning är rä[…]

Misständningar Volvo S60 T5 2008