Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
Jag fick meddelande att bilen inte kunde uppdatera första gången. Jag gick ut och startade igen och då uppdaterade den på 40 min.

Har ännu inte testat bilen.
av Cokeisit
Installerades utan problem. Har inte stött på några nya buggar under en kort provkörning. XC60 MY25.
av NizzyBrada
Uppdaterade igår. Uppdateringen gick bra, men nu kan jag inte längre få fram karta eller navigationspilar i förardisplayen oavsett om jag kör framåt eller bakåt eller om jag har navigering på eller av. Så, en klar bugg.
av Wdrsn
NizzyBrada skrev: lör 13 jul 2024, 16:42 Uppdaterade igår. Uppdateringen gick bra, men nu kan jag inte längre få fram karta eller navigationspilar i förardisplayen oavsett om jag kör framåt eller bakåt eller om jag har navigering på eller av. Så, en klar bugg.
Håll in mittenknappen länge så du startar om infotainmentsystem. Jag fick göra det två gånger innan kartan hoppade igång i förardisplayen.
av Supfam
Volvo, och många andra, hävdar ju bestämt att våra bilar blir ”bättre” med varje uppdatering. Humor :-D
av Robkwi
Någon som vet om man kan få bort uppdateringsrutan så den inte kommer upp varje gång du startar bilen?

Är på resande fot och vågar inte köra igång uppdateringen, för går något fel blir det väldigt jobbigt. Samtidigt är det störande att varje gång jag sätter mig i bilen behöva trycka bort uppdateringen.

Var inne i inställningarna men hittar ingen ruta att bocka ur som heter typ ”fråga om uppdatering” eller nåt sånt.
D24tic pump

Tjena, har en 760 d24tic som fuktar runt pumpen, s[…]

Be någon annan chippa istället åt[…]

Vid topplocksbyte/renovering så ingår […]

Xc90 T8 My22 vs My23

Jag gått från sensus i vår tidig[…]