av XC60T5P - fre 21 jan 2022, 13:56
- fre 21 jan 2022, 13:56
#1484929
Hej!
I Volvo Cars appen står det att "Bilen är i viloläge", jag kommer inte ur detta läge som uppstod den den 9 januari. Har provat att logga ur/in samt installerat av appen och installerat om den igen utan att det hjälper.
Har också varit kontakt med Volvo Cars (via kontaktuppgifterna i appen), de meddelar att flera har samma problem och att det är deras servermiljö/programvara som inte fungerar som den skall. De kan dock inte lämna något estimat när felet skall vara åtgärdat från deras sida.
Är det fler som känner igen detta problem?
Bilen är en XC60 T5, 2018
I Volvo Cars appen står det att "Bilen är i viloläge", jag kommer inte ur detta läge som uppstod den den 9 januari. Har provat att logga ur/in samt installerat av appen och installerat om den igen utan att det hjälper.
Har också varit kontakt med Volvo Cars (via kontaktuppgifterna i appen), de meddelar att flera har samma problem och att det är deras servermiljö/programvara som inte fungerar som den skall. De kan dock inte lämna något estimat när felet skall vara åtgärdat från deras sida.
Är det fler som känner igen detta problem?
Bilen är en XC60 T5, 2018