Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lockis
#1347248
volvobrasse skrev:Hej! Om jag fattar det rätt, enda skillnaden på Teknikpaketet och Teknikpaket PRO alltså 360 kameran?
Nej, du får även Head-Up i Pro.
av PärH
#1348514
Ta teknikpaketet (ej pro) och lägg till 360 då...
av Lockis
#1348531
volvobrasse skrev: mån 11 nov 2019, 06:35 Hmm ok ja heads up display blev jag bara irriterad på när jag provkörde bilen. 360 kameran gillar jag dock!
Oj, personligen älskar jag headup. Saknar det så fort jag sätter mig i en bil utan :-)
Användarvisningsbild
av Rillee
#1348536
Jag ångrar att jag köpte headup, kan knappt köra en bil utan det nu
av tjtj
#1348622
Rillee skrev:Jag ångrar att jag köpte headup, kan knappt köra en bil utan det nu
Enda nackdelen med head-up i min V60 är att jag nästan får soppatorsk för jag tittar aldrig på display-klustret längre.
För ett par veckor sedan visade färddatorn ett streck, dvs under 0 km distans kvar när jag låg på motorvägen. Tankade 54,9 liter (55 liters tank) vid nästa mack :-)


Skickat från min iPad med Tapatalk
av Lockis
#1348627
tjtj skrev: sön 17 nov 2019, 16:15
Rillee skrev:Jag ångrar att jag köpte headup, kan knappt köra en bil utan det nu
Enda nackdelen med head-up i min V60 är att jag nästan får soppatorsk för jag tittar aldrig på display-klustret längre.
För ett par veckor sedan visade färddatorn ett streck, dvs under 0 km distans kvar när jag låg på motorvägen. Tankade 54,9 liter (55 liters tank) vid nästa mack :-)


Skickat från min iPad med Tapatalk
Ingen fara då ju ;-) du hade säkert 2-3l kvar i tanken :-)

Kanske hade blivit jobbigt om du hamnat i en brant backe och pumpen inte nått bränslet.
Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder

Om du vill att bilen skall ha Volvo original halva[…]