Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av 246
#1575553
Haha, sant..men om frågan blir om du är vållande, kan det bli ännu dyrare eller vittnen till olyckan med blandat resultat, som vårdslöshet i trafik, du körde för fort, vållande till kroppsskada osv:)) Finns många fler fördelar än bara självrisken som jag ser det:)) Beviset finns i din kamera.
Användarvisningsbild
av sewen
#1575807
Som jag förstår det sitter den under radarn. Anledningen till att Volvo valt att placera den vid sidan om kan snarare vara för att inte skymma sikten. Tycker redan klumpen runt backspegeln tar upp väl mycket av synfältet. Iaf för mig som är lång och sitter högt.
Användarvisningsbild
av Rillee
#1576100
Skulle varit fräckt om man hade kunnat koppla in sig på befintliga kameror, men de är kanske inte lämpliga för filmning?
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1576121
Rillee skrev:Skulle varit fräckt om man hade kunnat koppla in sig på befintliga kameror, men de är kanske inte lämpliga för filmning?
Tyvärr inte, tänkte med det för ett tag sedan men icke
Användarvisningsbild
av sewen
#1576139
Det lär väl bli mer eller mindre standard om några år på många bilar med filmande kameror redan från fabrik. Väl redan några märken som har det? Iaf som tillval.

Går ju att byta bara själva gummit med […]

Nytt avgasrör B234F

Besiktigat 745-an idag. Blankt papper (så kl[…]

Tack! :-) Nej det är jäkligt dål[…]

Både och iofs, men i det här fallet &a[…]