Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av plunkan
#1534204
Hej! Någon som har koll på när nästa uppdatering av kartor kommer?
Grannen har fått sin uppdatering så att fartkameror varnas från rätt håll mm.
Användarvisningsbild
av sewen
#1534216
Ja dom skulle ju komma idag enl den dialog jag haft med volvo:
"...ansvarig avdelning har nu meddelat att det ska ligga en lösning i den versionsuppdatering som är planerad till 16 mars. "
av plunkan
#1534222
least skrev: tor 16 mar 2023, 11:05 Om grannen har fått dem, så finns de ju?
Ja jo de kan man ju tycka men det var ca 2 veckor sedan han fått den och inte jag. Förklaring på de?
av plunkan
#1534223
sewen skrev: tor 16 mar 2023, 11:25 Ja dom skulle ju komma idag enl den dialog jag haft med volvo:
"...ansvarig avdelning har nu meddelat att det ska ligga en lösning i den versionsuppdatering som är planerad till 16 mars. "
Ja precis. Men har varit ut och försökt flertalet gånger idag men inga uppdateringar har kommit ännu.
av least
#1534225
plunkan skrev:
least skrev: tor 16 mar 2023, 11:05 Om grannen har fått dem, så finns de ju?
Ja jo de kan man ju tycka men det var ca 2 veckor sedan han fått den och inte jag. Förklaring på de?
Hur ska vi kunna svara på det tycker du?
Du får väl ladda ner kartan till ett USB och uppdatera den vägen?
av plunkan
#1534227
Tänkte mer om någon hört nånting om när de ska komma bara med tanke att han fått den. Men de kanske var en dum fråga. Tack för ditt svar.
av least
#1534230
Det har inte kommit någonn korrekt kamera-uppdatering ännu.

Och det var ingen dum fråga, men att säga "Förklaring på de" är klumpigt skrivet på ett forum.
Användarvisningsbild
av sewen
#1534234
Låter smått otroligt att han fått en uppdatering för två veckor sedan när ingen annan verkar ha fått det. Men vad vet jag. Han kanske jobbar på Here/Volvo eller nåt annat och har fått fatt i nån testversion.
av plunkan
#1534239
least skrev: tor 16 mar 2023, 13:11 Det har inte kommit någonn korrekt kamera-uppdatering ännu.

Och det var ingen dum fråga, men att säga "Förklaring på de" är klumpigt skrivet på ett forum.
Då får jag be om ursäkt för det.
Bussningar länkarm duett

Det finns verkstadshandböcker på PV-klu[…]

Rekommenderar att vänta med mjukvara 3.0, den[…]

Har du ungefär samma uppskattad räckvidd[…]

Hylsan i vinkel vx

Den kanske passar på äldre?