Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AndS
#1466244
Inte blir man svettig om klimatanläggningen fungerar ;-)
Men visst dryper man av svett när man sätter sig i bilen :-) men lite slitet skinn suger lika bra.
av Malmstroem
#1466248
Det är inte så att jag måste ha läderklädsel i min bil.

Däremot uppskattar jag det. Enkelt att sköta, och passar bra för den användning jag har av bilen.

Om jag inte kan få skinnklädsel i en Volvo, och uppfattar alternativet som sämre (galon...) så minskar sannolikheten signifikant att det blir en Volvo. Lyckligtvis finns det alternativ.

Om man väljer att prioritera "moderna" strömningar så får man också vara medveten att det finns de som kommer att rösta med fötterna och välja någon annan tillverkare. Tyvärr verkar det vara lite av grupp-dynamik här. Det går t.ex. inte att få skinn i en VW ID, vilket är en orsak att jag troligen aldrig kommer att äga en sådan.
av Primus
#1466301
least skrev: tis 28 sep 2021, 09:10 Tygklädsel på sommaren kanske känns skönare, men svetten som tar sig in i väven lämnar avlagringar och snuskar ner.
Sådär tänker jag också med min tygklädsel... Sedan tänker jag att skinn också suger åt sig... Galon däremot suger inte åt sig.. ;-)
S/V60 Polestar utan taklucka

Man ska inte förakta 4an. Är ju rappare […]

Hej på er, Jag har fått den kär[…]

Drekkus, Min V90 MY22 early funka t.ex. stäng[…]

Elschema 740

På läge 0 så lyser allt på […]