Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AndreasIsgren
#1447929
Hej!
Köpte en xc90 i veckan. Vi försökte ladda hem Spotify appen men den stötte på något problem vid nedladdningen och nu finns inte appen att ladda ned. Går det att få tillbaka appen i listan för nedladdning?
Mvh Andreas
av Erikal
#1448484
Har också problem med download center på en XC90-16, har appar som behöver uppdateras men pausas direkt när jag försöker ladda ned och får då "Ingen anslutning till tjänsten". Detta trots att jag har bra anslutning via telefon eller WIFI. Ingen som sitter på en lösning?
av Henkan
#1448499
AndreasIsgren skrev:Hej!
Köpte en xc90 i veckan. Vi försökte ladda hem Spotify appen men den stötte på något problem vid nedladdningen och nu finns inte appen att ladda ned. Går det att få tillbaka appen i listan för nedladdning?
Mvh Andreas
Erikal skrev:Har också problem med download center på en XC90-16, har appar som behöver uppdateras men pausas direkt när jag försöker ladda ned och får då "Ingen anslutning till tjänsten". Detta trots att jag har bra anslutning via telefon eller WIFI. Ingen som sitter på en lösning?
Rejser99 skrev:Hej! Min erfarenhet är att saknade appar brukar komma tillbaka efter en långkörning.
Le pbpb npnmbm du ur hytt hyrt ett tag rttrrtytrrt
av Henkan
#1448524
Rejser99 skrev:
Henkan skrev: ons 02 jun 2021, 15:30 Le pbpb npnmbm du ur hytt hyrt ett tag rttrrtytrrt
Jag håller med fullständigt! :-D
Verkar som det hänt något när jag höll mobilen i handen Bild
Användarvisningsbild
av leiwi
#1448530
Erikal skrev:Har också problem med download center på en XC90-16, har appar som behöver uppdateras men pausas direkt när jag försöker ladda ned och får då "Ingen anslutning till tjänsten". Detta trots att jag har bra anslutning via telefon eller WIFI. Ingen som sitter på en lösning?
Ansluter du till internet via mobilen eller "eget simkort i bilen"
en vän upptäckte att det funkade med "eget sim"
av Erikal
#1448574
Tack! Provar imorgon, hittills testat bluetooth via tele, internetdelning via tele samt hemma-wifi än så länge..

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]

Däckslitage insidan.

Hjulinställning är enda utvägen.

Precis. Finns en story om att pressen stod på[…]

Embrace the freedom of casual encounters on the be[…]