Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Volvordesign89
#1440757
Räknade lite snabbt på det belopp som visas i VOC appen och 2,1 kr/kwh stämmer nog rätt bra

Skickat från min M2007J3SG via Tapatalk

av Lockis
#1440846
@philipsguy, Nej detta skulle gälla hybrider också vad jag förstått.
Men kampanjen tog slut i september 2020? eller därikring.
av cbl818n
#1449509
Det ska tydligen komma en uppdatering av Volvo-appen där man ska kunna ange sina ex bankuppgifter för att de sedan ska sätta in pengar där. Detta svaret fick jag i april från supporten. Nu har summan försvunnit från appen, så man hoppas att det stämmer som supporten sa. Jag tog iaf en screenshot innan den försvann.
av PBateman
#1449516
Jag mailar supporten och kollar jag med, ser att mitt belopp försvann idag och jag va inte smart nog att ta en screenshot..
Hittar inget i Volvo appen ännu där man kan ange sina bankuppgifter ännu. Tycker dom har haft 1 år på sig och lite till för att fixa detta.
Användarvisningsbild
av SWEiNSANE
#1449620
Mejlade igår och fick nedanstående svar idag. Däremot är beloppet numera tillbaka i appen, för mig i alla fall.

Tack för ditt mail angående återbetalningen.

Efter den senaste uppdateringen har beloppet försvunnit för vissa användare.

Våra utvecklare är medvetna om detta och jobbar på en lösning.

Under de kommande uppdateringarna kommer du även finna mer information om laddningsbonusen via appen.
av PBateman
#1449658
Kom tillbaka för mig med efter mitt mail till kundtjänst, fick även nedan info i mitt mail från dom.

Återbetalningen av el kommer ske ett år efter erbjudandet aktiverades. När ett år har passerat kommer du får ytterligare ett meddelande i Volvo On Call där du anger dina kontouppgifter.

Efter bonusperiodens slut kommer vi behöva bearbeta och analysera uppgifterna i körjournalen innan återbäringen kan utbetalas. I nuläget är utbetalningen planerad att starta i höst.
av MagnusH
#1470911
Bumpar denna tråden då mitt år har snart gått och jag ser i appen att jag är berättigad till ~3kkr.

Är det någon som fått något tillbaka? Hur går det till praktiskt? Kommer det en fråga i appen efter kontonummer?

Jag har precis bytat batteriet och felsöka (u[…]

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]