Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av S6024t
#1475177
Har haft en S80och V60 med med ljus under stötfångaren bak,under typ 5/6 år, kanske hänt 6/7 ggr att bilar/mc åkt upp gämsides och tittat in på mig,sen dragit iväg..Hände mest i början,nu har ju alla ljus under sötisen bak....
av SwagYolo
#1475299
Fernholm skrev: sön 21 nov 2021, 21:35 Jag kopplade in två st XBB dongel! En fram i motorutrymmet som var master, sedan blev de en i bagaget, där jag kopplade in både takboxen och backljuset! Men för att få med de brandgula i takboxen var jag tvungen att dra kabel från motorrummet till bagaget 🤪
Perfekt då blir det till att beställa en xbb dongel. Tycker du att dom fungerar bra ? :) har en v90cc MY19 som ska få lite extraljus nu till vintern.
av PelleTh
#1480735
Jag funderar på 3 st 9" Strands Siberia. Dom kommer att sticka upp en aning framför motorhuven. Någon som vet om det stör kameraavläsning/radar som sitter i framrutan etc? Och ni som körde med en XBB dongel, gick det få med parkeringsljuset i den också? @Fernholm
av Fernholm
#1480746
Dem framför grillen vet jag inte om dem stör kameran/avläsaren! Positionsljuset satte jag med en switch så jag kunde byta mellan brandgult och vitt eller bara stänga av de fungerade super smidigt 👍🏼
Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]

Däckslitage insidan.

Hjulinställning är enda utvägen.