- sön 21 mar 2021, 16:30
#1436925
https://www.arn.se/
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
GATUPLAN skrev:Jag vill vara tydlig med en sak.A.R.N
Jag är en Volvo fan. Uppskattar all intellekt som finns inom designen, säkerheten, funktionaliteten, komforten etc. Vem som helst kan inte Uppskatta och gilla Volvo fullt ut. Alltid haft Volvo, köper inte vilken Volvo som helst, reser genom EU och visar stolt min Volvo.
Jag har alltid älskat även Bilia. Jag har alltid känt många som jobbar där och litar på dem. Jag är snart 49 och älskat och uppskattat Volvo/Bilia hela mitt vuxenliv.
När jag ser Bilia då ser jag Volvo. Precis som hela Sverige gör hoppas jag.
Jag vill absolut INTE att Bilia ska sluta sälja och ta hand om Volvos bilar. Det finns inget bättre alternativ. Jag är nästan rädd att det ska hända och sedan finns det inga vettiga alternativ.
Samtidigt förstår jag inte hur, just den delen av Bilia som varit inblandade i mitt ärende, kunde tillåta det hända. Hur kan man behandla en så trogen kund så pass dåligt.
Det kan finnas en poäng i det HitTheRoadJack säger, om det är pågående problem inom Bilia (nu vill jag inte skriva mer än så) och där någonstans går det ut genom mig eller på min bekostnad.
Men så ska det inte gå till. Alltså en så trogen Volvo fan blir straffad av Bilia. Nej det måste finnas bättre lösningar än så. Jag har aldrig velat få mer än ATT FÅ MIN BIL FUNGERA som innan den blivit påkörd.
https://www.arn.se/
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Bättre sent än aldrig...