Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1432063
Japp, inget annat att göra än att avvakta rapporten från KBV och sen gå vidare från det. Men jag vidhåller att alldeles oavsett så är det mot Volvia du har ett case - dom är din motpart.
När det gäller VOC så är uppgifterna inte 100 att lita på för närvarande. Många har vittnat om strul med statusuppdateringar och i natt har min bil stått på tomgång i skogen ca en mil hemifrån om man ska tro på VOC... :)
av Qualia
#1432116
Stå på dig..
Man blir så irriterad när man läser sånt..
Är jobbet inte fackmannamässigt utförd ska det reklameras och göras om.


Ha allt skriftligt.
Mails verkstad chef och de högre uppsatta, de lär känna till ärande.
Fixar de inte jobbet byt till annan märkes verkstad, verkstad ska stå för all kostnad.
Var bara sakligt!
Klarar de inte av jobbet ska de inte ta emot det..
Är det inte bra så är det inte bra.





Dra in jurist är nog sista utväg.
#1432146
bem skrev: ons 24 feb 2021, 13:53 Spela in nästa samtal, det är tillåtet, den andre behöver inte ens informeras att han/hon blir inspelad, såvitt jag vet.
/Bo
Stämmer, så länge den som spelar in samtalet deltar i samtalet...
#1432165
Mät mellan centrum på hjulen till skärmkanten och sen ber du någon/några andra med likadan bil göra detsamma så får du svart på vitt vad som skiljer som du kan trycka upp i ansiktet på nötterna.
#1432192
Zanders skrev: tor 25 feb 2021, 09:41 Mät mellan centrum på hjulen till skärmkanten och sen ber du någon/några andra med likadan bil göra detsamma så får du svart på vitt vad som skiljer som du kan trycka upp i ansiktet på nötterna.
Jag behöver inte ens en annan bil.
Det skiljer sig 1cm på vänster/höger sida på min bil..
Användarvisningsbild
av Robbi
#1432305
GATUPLAN skrev:
Zanders skrev: tor 25 feb 2021, 09:41 Mät mellan centrum på hjulen till skärmkanten och sen ber du någon/några andra med likadan bil göra detsamma så får du svart på vitt vad som skiljer som du kan trycka upp i ansiktet på nötterna.
Jag behöver inte ens en annan bil.
Det skiljer sig 1cm på vänster/höger sida på min bil..
Är det kortare på den sidan som fick smällen?
#1432359
Robbi skrev: fre 26 feb 2021, 00:07
GATUPLAN skrev:
Zanders skrev: tor 25 feb 2021, 09:41 Mät mellan centrum på hjulen till skärmkanten och sen ber du någon/några andra med likadan bil göra detsamma så får du svart på vitt vad som skiljer som du kan trycka upp i ansiktet på nötterna.
Jag behöver inte ens en annan bil.
Det skiljer sig 1cm på vänster/höger sida på min bil..
Är det kortare på den sidan som fick smällen?
Ja
Vänster bak "insidan" som på bilden jag skickat i början av tråden. Nu försöker jag bifoga den igen men vill inte här, jag kollar sen om det går....
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 40

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]