Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av timebandit
#1424872
Ååå grattis!! Har själv 3 veckor kvar enligt Min Volvo... Suck... Rätt tråkigt att vänta. Kommer slå över till 2 veckor imorgon men det är ändå vecka 6 som gäller. SUCK igen.
TobbeZ skrev:
HerrDödén skrev: tor 21 jan 2021, 13:18 Hört något från handlaren? Tänker att det är fredag gaaaanska snart :-o :party:
Ja jag hämtar bilen om ca 2 timmar :-D
Skickat från min KB2003 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av poscarjr
#1424878
timebandit skrev: tor 21 jan 2021, 14:41 Ååå grattis!! Har själv 3 veckor kvar enligt Min Volvo... Suck... Rätt tråkigt att vänta. Kommer slå över till 2 veckor imorgon men det är ändå vecka 6 som gäller. SUCK igen.
TobbeZ skrev:
HerrDödén skrev: tor 21 jan 2021, 13:18 Hört något från handlaren? Tänker att det är fredag gaaaanska snart :-o :party:
Ja jag hämtar bilen om ca 2 timmar :-D
Skickat från min KB2003 via Tapatalk
Jag har samma osynk men ligger knappa 1 vecka efter dig. Min slog över till 3 veckor kvar i tisdags men lev är vecka 7. :)
av perhall
#1425128
Snygg R-Design, kul ni lyckas köra dem så snålt. Har en kollega som bytte bort sin T5 CC i förtid för den var så törstig, en kompis har en XC60 T5 AWD och den drar över litern vid motorvägskörning i 125-130 (jo, den är högre och drar mer men ändå). Men här snackar vi kanske FWD? Det gör ju rätt stor skillnad...
av TobbeZ
#1425307
HerrDödén skrev: tor 21 jan 2021, 23:43 Har det inte gått två timmar nu? :crying:
Sorry har haft fullt upp med jobb så har inte hunnit ta så bra bilder ännu
Varit skit väder nu så blir en tvätt snart men i övrigt så är jag riktigt nöjd med bilen. Sjukt trevlig att köra och väldigt pigg :-)
Bild
av HerrDödén
#1425312
Underbart! Låter som en nöjd kille - bara att gratulera. Vi måste vara minst halvvägs till våren nu...tålamod :-D

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen