Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1414819
Men h-vete vad dyrt!!!
Och det står ju redan service 2.0 där oppe... Det är ju, uppgradering.
Sedan är det ju lite stört att de kallar det nedladdning av mjukvara. Mjukvaran är gratis. De borde i ärlighetens namn kallat det för "Uppdatering av bilens mjukvara" eller motsvarande. Och hutlöst dyrt, enligt mig, för att tvätta av rutna på insidan. ALltså, de kan verkligen konsten att ta betalt!
Och så priset för spolarvätska. Jag hatar verkstäder som fyller spolarvätska och tar betalt för det, utan att fråga. Än värre än när man HAR fyllt så den är full och likväl debiteras en liter eller två, som omöjligt kunnat gå ner.
Har även varit med om, på Mazda, att jag sagt "Byt ej kupéfilter", det antecknas på ordern, jag hämtar bilen, det är debiterat, och bytt... (fick pengarna tillbaka för det åtminstone).

Nej jag är allt tacksam att jag fick till ett serviceavtal och det knns rimligt med sina cirka 350 kronor i månaden i tre år, hyrbil inkluderat.
#1414845
"Nej jag är allt tacksam att jag fick till ett serviceavtal och det knns rimligt med sina cirka 350 kronor i månaden i tre år, hyrbil inkluderat."

Själv tog jag av inget avtal och på 3 år har jag gjort 3 servicear, 1 kostade 4000 2,3 låg på 2700 så det är ju en månadskostnad på under 200.

Skickat från min Pixel 3a via Tapatalk

  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Är B5244SG annorlunda än en B5244S f&oum[…]

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]