Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1371942
Hej på er! hoppas ni alla mår bra i dessa tider?

Shit va svårt det är att skriva en bra rubrik! Det är så här att jag har precis köpt min första nya(begagnade bil). Mycket man skulle ha koll på när jag va hos bilhandlaren. Igår körde jag hem sambons syrror efter en middag, och så säger den ena; ska det vara två hål här i bilen?

Hon menade då det lilla facket i bakre delen i mitten konsolen. Jag gissar att på en högre utrustningsnivå. Ska det sitta en led display där för klimatet i baksätet. Men till min förvåning är det två hål i den lilla "ask koppen" eller vad vi ska kalla facket.

Vet ni varför det är så? jag ska ringa säljare på Måndag och fråga. Men vill höra mig för först. Så jag är mer förberedd i mitt samtal. :)

Tack på förhand.
#1371969
UnleashFusion skrev: sön 29 mar 2020, 11:18 är det ungefär såhär fast med 2-12V uttag?
zx.jpg

eller menar du 2 hål i själva koppen? är det möjligt att det är USB-uttag?
Jag tror TS saknar den lilla ”gummimattan” där man kan ställa mobilen typ.
Den lyckades min son peta bort när min bil var ca en timme gammal. Går sätta tillbaka igen. Köpte TS bilen på en Volvohandlare kan de nog skramla fram en ny.

Det är inte reglervententilen på AC som[…]

Leasing bildäck

Jag och min sambo har leasat bil och lämnad[…]

Vi som beställt nya XC60

Man kan ju ladda batterierna när man kö[…]

Löjliga priser XC70

40tkr är inte mycket att leva på f&ou[…]