Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av SKJ313
#1353582
Hei,

Jeg hentet min nye V90 forrige helg. Veldig fornøyd, men har et spørsmål om lydanlegget. I min forrige V90 (MY17 D4 AWD) hadde jeg standardanlegget + subwoofer. I den nye (MY20 T8) har jeg Harman Kardon (sub er standard). Sammenlignet med forrige V90 synes jeg volumet virker ganske lavt (pleier typisk å streame t.ex. Spotify via Bluetooth). Selv om jeg setter volumet på max på telefonene (har prøvd både med Samsung og iPhone), så må jeg typisk på ca. 60-70 % og høyere av max-volumet i Sensus før det begynner å bli litt "trøkk" i anlegget.

Det samme gjelder også telefonvolumet, og selv på 90 % oppfattes samtalevolumet som ganske lavt.

På forrige V90 var dette ikke tilfellet. Der var jeg sjelden på mer enn 50-55 % volum i Sensus. Det holdt normalt i lange baner.

Jeg har også prøvd med/uten surround, og med ulike nivåer på equalizer osv. Liten merkbar forskjell/skillnad.

Kan det være en software-issue?

Noen som har samme erfaring?

:-)
av Nystrom7
#1353609
Har inte hört Harman Kardon i v90 men har provat en s60 och en v60 med det om det nu är samma som v90?

Var iaf betydligt sämre än i min v90 med sub.

Man kan ju ladda batterierna när man k&ou[…]

Är det inte bara en sprucken slang? Ta bort b[…]

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]

Någon temperaturskillnad när den inte v[…]