- mån 09 dec 2019, 21:59
#1352871
Funderar själv i samma banor då vi har 3 kids och känner att V90 är trång
Var nära på att slå till på en 2017 D5 R-design fullsmetad som gått 9500 men blev nojig pga av milen.
Har en på g som gått 5000 nu men den är ju såklart dyrare, dom begär 515k. Funderar på hur den håller värdet det tre kommande åren... Fattar att det inte är någon bra investering men V90 sjönk inte så farligt på dom 3 åren jag haft den. Fått inbytespris på 70% av vad jag betalade.
Tycker det är lite märkligt att det är så stor skillnad i pris på R-design och Inscription, R-design ligger ju mycket högre...
Var nära på att slå till på en 2017 D5 R-design fullsmetad som gått 9500 men blev nojig pga av milen.
Har en på g som gått 5000 nu men den är ju såklart dyrare, dom begär 515k. Funderar på hur den håller värdet det tre kommande åren... Fattar att det inte är någon bra investering men V90 sjönk inte så farligt på dom 3 åren jag haft den. Fått inbytespris på 70% av vad jag betalade.
Tycker det är lite märkligt att det är så stor skillnad i pris på R-design och Inscription, R-design ligger ju mycket högre...
Kör:
- Volvo XC90 D5 R-design -18
Kört:
- Volvo V90 T5 -17
- Audi A6 Avant 2.0 TDI -13
- Volvo V70 T5 -07
- BMW M3 -04
- BMW 330 ci -01
- BMW M3 -96
- BMW 325 - 94
- Volvo XC90 D5 R-design -18
Kört:
- Volvo V90 T5 -17
- Audi A6 Avant 2.0 TDI -13
- Volvo V70 T5 -07
- BMW M3 -04
- BMW 330 ci -01
- BMW M3 -96
- BMW 325 - 94