Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av refbob
#1347946
Tack, nu ska man sätta dit stänkskydd och köpa lastgallret :-) kanske smacka på en fet led ramp fram också, får se :-)
[/quote]

Blir en fin bil.
Låter som bra grejer. Jag har prioriterat dem alla. Men rampen är dyr i och med dynamisk LED. Men jag upplever man får mera ljus. I nästa nummer av Vi Bilägare ska dem testa LED-ramper. Får se hur det slutar....
av Lockis
#1347947
refbob skrev:Låter som bra grejer. Jag har prioriterat dem alla. Men rampen är dyr i och med dynamisk LED. Men jag upplever man får mera ljus. I nästa nummer av Vi Bilägare ska dem testa LED-ramper. Får se hur det slutar....
Nu vet jag inte hur du bor, men här nere i söder har jag på 3700 mil haft fullt helljus igång MAX 200 av dem. Så jag kommer nog aldrig hitta en motivering till att installera en ramp.
Däremot blir jag mer och mer sugen på 2 ljusen bak för att assistera vid backning :-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1347952
refbob skrev: ons 13 nov 2019, 22:37 Tack, nu ska man sätta dit stänkskydd och köpa lastgallret :-) kanske smacka på en fet led ramp fram också, får se :-)
Blir en fin bil.
Låter som bra grejer. Jag har prioriterat dem alla. Men rampen är dyr i och med dynamisk LED. Men jag upplever man får mera ljus. I nästa nummer av Vi Bilägare ska dem testa LED-ramper. Får se hur det slutar....
[/quote]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En ramp kan man få för en billig peng.
Det är kabeldragning och mjukvara hos Volvo som kostar, väljer man att köpa en ramp hos Volvos ÅF och ber dem montera denna blir ju priset galet dyrt....
Du behöver inte ha en dynamisk ramp bara för att du har dynamiska strålkastare.

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]

Däckslitage insidan.

Hjulinställning är enda utvägen.

Precis. Finns en story om att pressen stod på[…]

Embrace the freedom of casual encounters on the be[…]