Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fjonsson
#1347129
Var står det att den passar Volvo?
Screenshot_20191110-082418_Chrome.jpg
Screenshot_20191110-082418_Chrome.jpg (17.02 KiB) Visad 5287 gånger
Användarvisningsbild
av Fjonsson
#1347147
Ser det. Volvo omnämns även i manualen.
Men jag tolkade det som att man väljer Volvo i dragmenyn och sen trycker på "passar det min bil" och får då se listan över vilka bilmodeller det passar mot.
Användarvisningsbild
av Fjonsson
#1347158
Keiser skrev:Också intresserad, har skickat fråga kring stöd till supporten.
Dela gärna med dig av svaret. Också intresserad. Har android idag men en av ungarna gamla iphone i bilen permanent. Kan jag få trådlös carplay byter jag till iphone.
av Nystrom7
#1347190
Fjonsson skrev: sön 10 nov 2019, 11:52
Keiser skrev:Också intresserad, har skickat fråga kring stöd till supporten.
Dela gärna med dig av svaret. Också intresserad. Har android idag men en av ungarna gamla iphone i bilen permanent. Kan jag få trådlös carplay byter jag till iphone.
Annars kan du ju ladda ner android auto till telefonen, burde funka lika bra.
Användarvisningsbild
av Fjonsson
#1347237
Nystrom7 skrev: sön 10 nov 2019, 15:39
Fjonsson skrev: sön 10 nov 2019, 11:52
Keiser skrev:Också intresserad, har skickat fråga kring stöd till supporten.
Dela gärna med dig av svaret. Också intresserad. Har android idag men en av ungarna gamla iphone i bilen permanent. Kan jag få trådlös carplay byter jag till iphone.
Annars kan du ju ladda ner android auto till telefonen, burde funka lika bra.
Nej. Jag kan ha bookbeat via carplay samt att kartgrafiken syns bättre i carplay. Har provat android auto också.
Sen var det ju det där med trådlöst. Det är om jag kan få trådlös carplay som jag kan tänka mig att byta.
av Keiser
#1347441
Hej,

Fick kort svar från supporten att enheten också stödjer Volvo. Ska troligen upp till värmland till jul, ska försöka åka förbi och prova.

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]