Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Frippefräs
#1336853
Sherlock skrev: tis 10 sep 2019, 17:04
Frippefräs skrev: mån 09 sep 2019, 22:33
Sherlock skrev: mån 09 sep 2019, 21:22 Vad är vinsten med att först köpa en förhöjd bil för att sedan sänka den?
Läs rubriken och bildtexten.
Tack, jag är läskunnig. Jag läser texten och det står ” Första gången jag ser en låg cc med schysst stance.” För mig är CC = Cross Country när det handlar om Volvo.
Jag skrev läs bildtexten, du pratar om texten på jagrullar. Alla ni som fortfarande inte förstått att varken TS eller personen på insta påstått att det är en sänkt v90cc kanske skall sluta skriva. Ni må vara läskunniga men ni förstår inte vad ni läser.
av kenjoh4
#1336902
Enligt min smak/tycke så är det en ”biltemastyle”. Väldigt fult och ingen stil eller finess. Men sedan finns det folk som tycker det är snyggt. Smaken är alltid olika.
av Freddy100
#1336909
Frippefräs skrev: ons 11 sep 2019, 22:25
Sherlock skrev: tis 10 sep 2019, 17:04
Frippefräs skrev: mån 09 sep 2019, 22:33

Läs rubriken och bildtexten.
Tack, jag är läskunnig. Jag läser texten och det står ” Första gången jag ser en låg cc med schysst stance.” För mig är CC = Cross Country när det handlar om Volvo.
Jag skrev läs bildtexten, du pratar om texten på jagrullar. Alla ni som fortfarande inte förstått att varken TS eller personen på insta påstått att det är en sänkt v90cc kanske skall sluta skriva. Ni må vara läskunniga men ni förstår inte vad ni läser.
Oavsett hur man tolkar det.... sänkt V90CC eller ''cc designad'' V90 så ser det fult ut...verkar så för majoriteten som skriver här...
av perr
#1336993
Ful eller cool. Den engererar i allfall, det gör inte en vit v90 cc med std 18-tummare :P :P

Och visst är det just det här som är så kul med bilhobbyn, att det finns flera smaker.
Bilen på bilden är heller inte helt färdigbyggd, det saknas lite som ni säkert ser.

By the way, min förra kärra var en A6 Allroad. Och den var sänkt. Jag gillar den stilen.
NI andra får gärna digga husvagnspeglar och andra vuxengrejer, men jag kommer aldrig dissa er.

Min T8 kommer antingen att säljas eller sänkas, väghållningen på min "r-design" är ju på riktigt en katastrof. Sportchassi in my ass.
Man får ju käka åksjukepiller för 17.
Men för någon annan kanske det är för stötigt. Som sagt, smaken är som baken.

Kramas i trafiken!
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1337003
Och sen finns det de som vill höja sin pärla ;-) https://www.visitfinland.com/sv/artikel ... lsingfors/ Så länge fordonet är lagligt så kör i medvind
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1337014
perr skrev:
Micce1980 skrev:Och sen finns det de som vill höja sin pärla ;-) https://www.visitfinland.com/sv/artikel ... lsingfors/ Så länge fordonet är lagligt så kör i medvind
Visit Helsingfors?? :-)
Ja, vad då ;-)

Blev fel där ja ;) viewtopic.php?f=56&t=151651
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1337018
Micce1980 skrev: tor 12 sep 2019, 22:18
perr skrev:
Micce1980 skrev:Och sen finns det de som vill höja sin pärla ;-) https://www.visitfinland.com/sv/artikel ... lsingfors/ Så länge fordonet är lagligt så kör i medvind
Visit Helsingfors?? :-)
Ja, vad då ;-)

Blev fel där ja ;) viewtopic.php?f=56&t=151651
Det där var med fräckt stuk och praktiskt med bland alla satans väg gupp och skit som de sätter upp. Fattas ett par rostfria bågar vid trösklarna.

Monterade in en CarPlay box i bilen. Känns[…]

Dörrlås V-fram

Jo, det var ett kabelbrott. Den klassiska grö[…]

Hej, jag letar efter en lämplig bil till fami[…]

har du provat göra rent sensorn i LMM? an[…]