Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av III
#1336526
Jag tycker den var jätteful. Ser ut som Biltemastyling. Typ 18-årings blöjraggarstil med för dyr bil. Tur smaken är som baken. Vissa uppskattar ju den tydligen.
av Sherlock
#1336613
Frippefräs skrev: mån 09 sep 2019, 22:33
Sherlock skrev: mån 09 sep 2019, 21:22 Vad är vinsten med att först köpa en förhöjd bil för att sedan sänka den?
Läs rubriken och bildtexten.
Tack, jag är läskunnig. Jag läser texten och det står ” Första gången jag ser en låg cc med schysst stance.” För mig är CC = Cross Country när det handlar om Volvo.
av AndS
#1336671
GT-mannen skrev: tis 10 sep 2019, 20:23 Har du missat att det står -Wannabee efter V90 CC i rubriken? ;-)
/Håkan
Men länken är ju ingen V90CC och så det borde vara wannabee hemmajunk V90 med skärmbreddare ala CC som knappt är körbar ;-)
Användarvisningsbild
av Eritom
#1336708
Jeg mener at det er veldig bra at noen forsøker å gjøre en bil personlig istedenfor å kjøre en bil som hvem som helst med nok penger bare kan gå å kjøpe hos Volvo... (Noe mesteparten av alle her inne har gjort)

Mye «hate» her når folk gjør noe annet 😂
av AndS
#1336714
Jo, men om man köper en "dyr" bil och frågar om man ska bygga om den enligt en "referensbild i länk" så svarar vi bara på vad vi tycker.
Men att köpa en V90 CC och sänka den som på bilden en V90, finns ju ingen logik med. En V90 CC är ju helt fel att sänka då chassikomponenterna anpassats från Volvo till att vara högre.
Sedan får man självklart göra vad man vill med sin bil och göra den personlig, är inget "hate" utan bara andras åsikter om utseendet, dvs den ser ut som en hemmaskruvad budgetlösning.
Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev där[…]

Var det inte någon återkallelse p&arin[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]