Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Pwr4fun
#1333137
Jag vill tacka för alla tips och synpunkter här ovan. Jag våndades in i det sista kan jag säga och för dom som undrar om det blev någon affär så kan jag avslöja att det blev det. Dock inte med V90:an... Under mina besök i bilhallen så fick jag syn på den nya S60:an med R-Designpaket på. Sjukt snygg! Så i helgen skrev jag kontrakt på en sådan i stället. Hoppas jag blir nöjd med den. Dock har jag inte avfärdat tanken på en V90, den är riktigt snygg och verkar vara en härlig komfortbil som jag fortfarande skulle vilja ha, någon gång.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1333138
Jag tror du gjorde ett bra val trots allt! Nya S60 är pangsnygg, hade definitivt kunnat tänka mig en sån som extrabil. ;)
av least
#1333142
Pwr4fun skrev:Jag vill tacka för alla tips och synpunkter här ovan. Jag våndades in i det sista kan jag säga och för dom som undrar om det blev någon affär så kan jag avslöja att det blev det. Dock inte med V90:an... Under mina besök i bilhallen så fick jag syn på den nya S60:an med R-Designpaket på. Sjukt snygg! Så i helgen skrev jag kontrakt på en sådan i stället. Hoppas jag blir nöjd med den. Dock har jag inte avfärdat tanken på en V90, den är riktigt snygg och verkar vara en härlig komfortbil som jag fortfarande skulle vilja ha, någon gång.
Grattis, och nu när du är i köpartagen. Slå till på en V90! Perfekt att kunna välja.
av Pwr4fun
#1333165
Jag föreslog det för min kvinna, men det föll inte god jord... Hon tyckte att det räcker med att jag redan har fyra bilar (innan jag får den nya S60:an).... Förstår mig inte alltid på kvinnors uppfattning om män och deras bilar ;-)

Ännu mer info... Jag fick precis tag i ett o[…]

Mja, V70in har jag haft i 12 år så n&a[…]

Finns backventil på Biltema för en dryg[…]

Jag tror jag har fattat hur det fungerar, ni f&ari[…]