Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1327422
Inget att tala om, någon ny färg kanske och skillnader i hur man sätter ihop paketen. Senare kommer väl mildhybriderna att rullas ut även på V90 (först ut var XC90 B4/B5), men exakt när det vet jag inte.

/Thomas
#1327459
Kan vara mjukvara uppdatering som inte är tillgänglig till tidigare modeler. Jag tror att det kan även vara andra detaljer som ändras (förbättras?) från år till år...Själv köpte jag MY20 istället för MY19 med förhoppning att den blev uppdaterad...
#1327528
utvändigt mellan MY19 och MY20 inte så mycket förutom att R-design-utrustningen får svarta lister(runt dörrarna)(på MY20) medans den äldre har den vanliga krom-lister men svarta backspeglar.

Invändigt varierade någorlunda.. typ att paket innehåller mer än vad det gjorde på föregående(som man fick betala extra) men i MY20 bättre innehåll/tillval som bakas in i olika paket.

Färg-metallic som jag vet är att electric silver fanns från MY17-18ish men sen togs bort, för vilken anledning vet jag inte. men resten av färgerna gamla visa.
Senast redigerad av 1 UnleashFusion, redigerad totalt 0 gånger.
Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]