Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av least
#1300717
Intressant att man nämner saker ur Intellisafe som vi redan har (eller kan få via mjukvaruuppgradering).
Är det kanske så att marknaden i NZ har en annan spec på bilarna i dagsläget?
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1300719
Finns säkert skillnader mellan marknader. Vad som är standard respektive tillval skiljer säkert också.

Jag ser verkligen ingen skillnad på utsidan, utan att gräva fram en bild att jämföra med.
av UnleashFusion
#1300720
SBergdahl skrev: fre 22 feb 2019, 12:19 Finns säkert skillnader mellan marknader. Vad som är standard respektive tillval skiljer säkert också.

Jag ser verkligen ingen skillnad på utsidan, utan att gräva fram en bild att jämföra med.
Håller med, Jag ser inte heller något "speciellt" som utgör till att man märker direkt att detta är en facelift
Användarvisningsbild
av grillchips
#1300730
Tydliga små detaljer exteriört för ett tränat öga, den ser klart roligare ut. Men för gemene man ser den nog ganska... "normal" ut.
av Lövet
#1300735
Nya lacker, ny mjukvara, nya inredningsmaterial = det man kan ändra som är "billigt". Att byta plåtdelar kostar enorma pengar i pressverktyg, det gör man inte gärna. Men ack det var ändå en blek facelift.
Användarvisningsbild
av V9097
#1300738
Nya mildhybriderna kommer heta B5, B6 etc oavsett om de är diesel eller bensindrivna

https://www.media.volvocars.com/global/ ... owertrains
Weber 32dir på en b20

Skumt, B20A har enkel förgasare, oftast Strom[…]

Man kan halvera priset helt enkelt genom att s&a[…]

V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]