Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dastysk
#1290695
Någon som har en framåtvänd barnstol mitten bak och är nöjd med resultatet ? Vår sitter mycket dåligt då mittplatsen är smal och inte plan. Stolen sitter ostabilt och det är svårt att få i bältet. Izi kid x2 tror jag modellen heter. Någon som har hittat en stol som passar bra? Btw 2 barn till i bak som är bra att hålla isär och som behöver benutrymmet på ytterplats!
#1290700
Har tyvärr inte svar på din fråga, men tänkte att ämnet var likt..

Vi behöver ha ett babyskydd mitten bak. Någon som löst att stödbenet kommer vila på kardantunneln?

Det är ju bara mjuk matta där och inget hårt golv som stödbenet kan stå mot..

Det är en XC90..
#1292984
Ilduce77 skrev: sön 06 jan 2019, 15:57 Har tyvärr inte svar på din fråga, men tänkte att ämnet var likt..

Vi behöver ha ett babyskydd mitten bak. Någon som löst att stödbenet kommer vila på kardantunneln?

Det är ju bara mjuk matta där och inget hårt golv som stödbenet kan stå mot..

Det är en XC90..
Babyskydd utan bas kan du använda men du får bälta varje gång.
#1293074
Ok.. Det är ju en idé..

På min bil är det ganska mjukt över kardantunneln. Känns som att det är några centimeter mellan mattan och själva kardantunneln.

Tänkte att man inte vill trycka ner mattan under längre tid, då man kanske riskerar att skada eller missforma mattan..
#1293201
Ilduce77 skrev: fre 18 jan 2019, 09:51 Ok.. Det är ju en idé..

På min bil är det ganska mjukt över kardantunneln. Känns som att det är några centimeter mellan mattan och själva kardantunneln.

Tänkte att man inte vill trycka ner mattan under längre tid, då man kanske riskerar att skada eller missforma mattan..
Sätt något som skydd mellan.
Nytt avgasrör B234F

Behövde inte dom grejerna som var slut p&arin[…]

Jeg opplever at jeg kan se ting når jeg rygg[…]

Hej Har en v70 från 2001 och har fått[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det?